حواشی زشت پرسپولیس-فولاد به جای باریک رسید/ ازت فیلم داریم!

حواشی بازی جنجالی دو تیم پرسپولیس و فولاد همچنان ادامه دارد.

به گزارش مشرق، یکی از زشت‌ترین بازی‌های هفته هفدهم لیگ برتر را تیم‌های فولاد و پرسپولیس بازی کردند. بازی‌ای که انتظار می‌رفت جذاب‌ترین دیدار هفته باشد، اما اتفاقات حاشیه‌ای زیادی که در این مسابقه رخ داد آن را تبدیل به بی‌کیفیت‌ترین و بدترین بازی هفته کرد. البته این اولین‌بار نبود که بازی فولاد با تیم‌های مطرح بیشتر از اینکه بار فنی داشته باشد اسیر حواشی شده است. از زمانی که جواد نکونام به فولادخوزستان رفته تیم‌ها و مربیان زیادی به نحوه میزبانی و اعتراض نیمکت‌نشین‌های این تیم معترض شده‌اند. از محمود فکری گرفته تا امیر قلعه‌نویی، فرهاد مجیدی، مهدی تارتار، مهدی رحمتی و... همگی از جوی که نیمکت‌نشینان فولاد در بازی‌های حساس خانگی این تیم ایجاد می‌کنند به شکلی گلایه کرده‌اند.

نکته قابل‌توجه اینکه حواشی بازی روز جمعه فولاد و پرسپولیس به همان ختم نشد و طرفین در نشست خبری، میکسدزون، صفحات اجتماعی، رسانه‌های مکتوب و... تا می‌توانستند از خجالت یکدیگر درآمدند. دو باشگاه نیز بیانیه‌هایی علیه یکدیگر صادر کرده و سعی کردند طرف مقابل را مقصر همه حواشی به اهالی فوتبال معرفی کنند غافل از اینکه دوستداران فوتبال و مخاطبان آنقدر باهوش هستند که عوامل این اتفاقات را به‌درستی تشخیص دهند.

بیشتر بخوانید:

بدل نکونام در فوتبال ایران؛ «فوتبالفارسی» با رزومه لالیگایی

اما بعد از اینکه باشگاه فولاد تصمیم گرفت از یحیی گل‌محمدی به‌خاطر اظهاراتش در نشست خبری بعد از بازی شکایت کند، باشگاه پرسپولیس هم مقابله به مثل کرده و بعد از شکایت از میزبانی فولادی‌ها، از جواد نکونام نیز به‌خاطر استوری‌ای که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد، شکایت کردند. در این بین یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس به گفت: «شکایت ما از فولادی‌ها همراه با مستندات است.

اطرافیان تیم فیلم‌هایی دارند که نشان می‌دهد لیدرهای فولاد با هماهنگی کادرفنی این تیم توپ به زمین پرتاب کرده‌اند. یا اینکه فردی در کنار زمین سمت بازیکن جوان ما آمده و با لگدپراکنی اجازه نمی‌دهد اوتش را بیندازد. متاسفانه صحنه‌هایی را در اهواز دیدیم که باید به‌حال فوتبال کشورمان تاسف خورد. در شکایت‌مان تاکید کرده‌ایم که پرسپولیس اولین تیمی نبوده که به رفتار نیمکت‌نشینان فولاد معترض است؛ چراکه چند سال این اتفاق رخ می‌دهد اما کمیته انضباطی واکنشی نشان نمی‌دهد.»

اما یکی دیگر از نکات منفی حواشی بعد از مسابقه مشاجره لفظی کمال کامیابی‌نیا و ساسان انصاری علیه یکدیگر در رسانه‌ها بود. این دو همبازی قدیمی در رسانه و فضای مجازی تا می‌توانستند از خجالت یکدیگر درآمدند تا زشتی‌های بازی دو تیم ریشه‌دار لیگ برتری کامل شود. در مورد اتفاقات و حواشی اشاره‌شده باخبر شدیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به‌زودی تعدادی از مربیان و بازیکنان دو تیم را بابت اظهارات و رفتارهای اخیرشان احضار خواهد کرد.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • هادی IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    0 0
    بازیکنان پرسپولیس عوض وارد شدن به مسایل حاشیه ای سعی کنند تکنیک فردیشانرا افزایش دهندسانترهای مهدی ترابی حتی به محوطه جریمه حریف نمیرسید کنترل توپ دیاباته،پرتاپهای اوت دانیال ،اعتماد به نفس بیش از اندازه بیرو در نگهداری توپها، بازی بسیار بد نعمتی و.......آقای گلمحمدی عوض حمله به داور و گرفتن اعتماد به نفس داور سعی کن تیمت را قوی تر نمایی . نکونام که وضعش مشخصه او وامثال او با هوچیپری اطرافیان همیشه معترض داوران زحمتکش میباشند ولی از گلمحمدی و کادر پرسپولیس انتظار حرکات و رفتارهای بیهوده نمیرود
  • علی IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    2 7
    مقصرپرسپولیسیهاهستندکه بازی رفت به فولادیهافحاشی کردند
    • علی IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      0 0
      به دونفر فحاشی کردن که واقعا حق شون بود چون خودشون شروع کردن مهدی هاشمی نسب خودش دوتا حرکت زشت زد شروع شد بعدش جواد چکش واکنش نشون داد که پرسپولیس ها شلنگ گرفتن روش این بازی هم خو نیمکت فولاد به خاطر یه اوت اعتراض می کرد یا بازیکنش رو زمین خوابیده بود و همیشه وسط زمین بود جواد چکش و بقیه کادرشون
    • شیمبالا IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      7 1
      حرف مفت نزن
  • حمید IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    2 0
    فولاد میخواهد با همین روش قهرمان بشه اربا عمه اش
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    1 1
    لیگ فوتبال ایران:آشغال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس