کد خبر 1459556
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶
تصادف مرگبار در پاکستان ۳۹ کشته برجا گذاشت

حادثه رانندگی یک اتوبوس مسافربری در ایالت بلوچستان پاکستان که گفته می‌شود که سوخت قاچاق نیز حمل می‌کرده، ۳۹ کشته و تعدادی مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش مشرق، واژگونی یک دستگاه اتوبوس در منطقه «بیلا» از توابع شهرستان "حب" واقع در ایالت بلوچستان موجب آتش سوزی در آن شد.

مسوولان دولتی در بلوچستان پاکستان کشته شدن ۳۹ نفر را تایید و اعلام کردند: این اتوبوس از کویته مرکز ایالت بلوچستان عازم شهر کراچی بود که درپی انحراف از جاده واژگون شد.

در گزارش آمده است: شدت واژگونی اتوبوس به حدی بود که سرنشینان آن زنده زنده در آتش سوختند.

برخی از رسانه‌ها اعلام کردند که این اتوبوس مقدار زیادی سوخت قاچاق را حمل می کرده که علل انحراف از جاده و آتش سوزی مرگبار مشاهده می شود.

رشد پدیده قاچاق سوخت در مرزهای جنوب غربی پاکستان به ویژه حمل خطرناک آن توسط سوداگران مرگ با خودروهای سواری و عمومی باعث افزایش آمار تصادفات جاده ای در ایالت بلوچستان شده است.

به گفته مسئولان در پاکستان، قاچاق سوخت در ایالت بلوچستان علاوه بر خسارت به خزانه ملی زمینه ساز بسیاری از حوادث جبران ناپذیر رانندگی، ناامن کردن جاده ها و مرزها شده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    0 0
    بار کج به مقصد نمیرسه بروایت تصویر !! وقتی هزاران لیتر سوخت از منابع و خیرات مملکت ایران بصورت قلدری و غیرقانونی قاچاق و از قوانین کشور عبور کنید ب دیوار قوانین الهی برخورد میشوید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس