کد خبر 1459569
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷
علاقه شدید هافبک خارجی برای استقلالی شدن/ حضور دوباره در ایران به زودی!

پاتوسی خیلی علاقه‌مند است به استقلال بیاید و حتی برای بازگشت به این تیم اعلام آمادگی کرده اما پاسخ منفی شنیده است

به گزارش مشرق، یکی از بازیکنانی که جواد نکونام تلاش زیادی کرد تا او را نیم‌فصل از تیمش کنار بگذارد آیاندا پاتوسی بود. بازیکنی که به خواسته همین مربی در تابستان قراردادش با رقم بالایی تمدید شد. اما نکونام چون اصرار داشت که نام روبرتو تورس را به لیست تیمش اضافه کند باید یکی از بازیکنان خارجی خود را از لیست خارج می‌کرد که قرعه به نام آیاندا پاتوسی افتاد. در این میان باشگاه فولاد هم برای اینکه پاتوسی راضی به خروج نامش از لیست این باشگاه شود، مجبور شد بخش زیادی از قرارداد او را به وی پرداخت کند.

اما پاتوسی در آخرین روز نقل‌وانتقالات تا آستانه رفتن به مس کرمان پیش رفت اما درنهایت پاسخش به پیشنهاد این باشگاه منفی بود. درواقع مدیربرنامه‌های او با مسی‌ها به توافق رسید اما خود او چون مس یکی از تیم‌های گزینه سقوط به لیگ یک است، راضی نشد به این تیم برود.

نکته قابل توجه اینکه پاتوسی خیلی علاقه‌مند است به استقلال بیاید و حتی برای بازگشت به این تیم اعلام آمادگی کرده اما پاسخ منفی شنیده است. در مورد پاتوسی باخبر شدیم که او قصد دارد برای ادامه فوتبالش راهی کشورش شود و تابستان در صورت داشتن پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتری ایران، مجدد به کشورمان برگردد.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس