وحید امیری: از زمین خودمان هم پنالتی روی دیاباته واضح بود/ چه کسی جواب هواداران پرسپولیس را می‌دهد؟/ اینطور بردن اصلاً ارزشی ندارد!

وحید امیری ستاره پرسپولیس که معمولاً آرام است از اتفاقات دیدار سرخ‌پوشان مقابل فولاد خوزستان به‌شدت گلایه دارد.

به گزارش مشرق، درست مثل بازی رفت، دیدار برگشت پرسپولیس و فولاد هم جنجالی از آب در آمد. پرسپولیس که صدرنشین لیگ است درحالی مقابل فولاد تن به شکست داد که این دیدار حواشی زیادی را به همراه داشت. از اخراج جواد نکونام و فریادهای کادرفنی فولاد گرفته تا صحنه مشکوک به پنالتی دقایق پایانی روی شیخ دیاباته. بعد از بازی هم درگیری‌هایی بین کادرفنی پرسپولیس و فولاد رخ داد و اگر حضور به موقع کریم باقری نبود، شاید اتفاقات تلخ تری رخ می‌داد. پرسپولیسی‌ها هم به حضور و فحاشی لیدرهای باشگاه فولاد روی سکوها معترض بودند و هم به قضاوت موعود بنیادی‌فر اعتراض داشتند.

همچنین در حین بازی توپ‌جمع‌کن‌های کنار نیمکت فولاد چند بار توپ اضافه را موقع حملات پرسپولیس به داخل زمین شوت کردند که این کار هم باعث توقف بازی شد و هم صدای پرسپولیسی‌ها را درآورد. در مورد اتفاقات جنجالی این بازی با وحید امیری ستاره آرام و بی حاشیه پرسپولیس که برخلاف همیشه پس از پایان بازی نسبت به اتفاقات و البته داوری معترض بود، گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

اتفاقات بازی اهواز صدای بازیکن آرامی‌مثل وحید امیری را هم درآورد. به نظرت دلیل این همه حاشیه در این بازی چه بود؟

ببینید ما بازی را باختیم و این اتفاق در فوتبال رخ می‌دهد. ولی بحث من و بقیه اعضای تیم به رفتارهایی بود که در اهواز دیدیم. ما آمدیم فوتبال بازی کنیم و کاری کنیم که مردم لذت ببرند. همیشه مدعی فوتبال زیبا هستیم ولی واقعا اتفاقات دیدار ما و فولاد زشت و ناامید کننده بود. اگر کسی از ما حاشیه ای دید یا حرکت نامربوطی انجام دادیم، بگوید. نیمکت فولاد و مربیان این تیم همه از دوستان من هستند و مثل برادر بزرگ من می‌مانند. اصلا از آن‌ها انتظار نداشتم. من نمی‌دانم مگر قرار است با یک اوت دستی در وسط زمین چه اتفاقی بیفتد که این همه داد و بیداد می‌کردند.

بیشتر بخوانید:

سکوت سیدجلال شکست؛ مربی فولاد صداهای عجیب در می‌آورد!

از رفتار توپ‌جمع‌کن‌ها هم عصبانی شدید. برایمان تعریف کن چه اتفاقی رخ داد؟

من نمی‌دانم کجای دنیا واقعا این اتفاق می‌افتد. توپ‌جمع‌کن ۳ بار موقع حملات ما توپ را به داخل زمین شوت کرد تا بازی را از جریان بیندازد و داور هم بازی را نگه دارد. اصلا مگر ۳ امتیاز و یا یک برد چه ارزشی دارد که این رفتارها را ببینیم. ما باید کاری کنیم که مردم از فوتبال لذت ببرند، نه اینکه خودمان کاری کنیم تا از فوتبال یک چهره زشت درست کنیم.

یحیی گل محمدی هم به شدت عصبانی بود و اگر دخالت بعضی‌ها نبود، ممکن بود اتفاقات بدتری بیفتد.

من بعد از بازی سریع به رختکن رفتم و نمی‌دانم چه شده است. ولی آقا یحیی حق دارد شاکی باشد. گفتند بازی بدون تماشاگر است ولی کلی آدم با لباس فولاد روی سکوها حضور داشتند. از اول بازی به ما توهین شد. روی هر توپی نیمکت حریف چند نفری به لب خط می‌آمدند و به داور اعتراض می‌کردند و می‌خواستند او را تحت فشار قرار دهند. داور بازی خیلی بهتر می‌بایست مدیریت می‌کرد ولی اصلا نتوانست این کار را انجام دهد. تیم ما کلی زحمت کشیده تا این جایگاه را بدست بیاورد. کادرفنی و بازیکنان از همه چیزشان زدند تا بتوانند پرچم پرسپولیس را بالا نگه دارند و بتوانیم هوادارانمان را خوشحال کنیم. خیلی راحت به داور فشار می‌آوردند و تمرکز او را گرفتند. نتیجه اش پنالتی سوخته ما بود. الان ما باختیم و ۳ امتیاز را از دست دادیم. درحالیکه می‌توانستیم حداقل یک امتیاز بگیریم. جواب هواداران ما را چه کسی می‌دهد. چه کسی پاسخگوی امتیاز از دست رفته ما خواهد بود. به نظرم داور و ناظر بازی خیلی قاطعانه تر باید رفتار می‌کردند تا شاهد این اتفاقات نباشیم. متاسفانه این اتفاق رخ نداد و کلا فوتبال خوبی را در اهواز ندیدیم.

وحید امیری

هواداران پرسپولیس هم به شدت علیه تصمیمات بنیادی‌فر موضع گرفتند. به نظرت با ورود احتمالی VAR این مشکلات داوری حل می‌شود؟

قطعا تاثیر خواهد داشت. با این حال یکسری چیزها مثل مدیریت کردن ربطی به VAR ندارد. بنیادی‌فر روز خوبی نداشت و درحالی که به صحنه پنالتی نزدیک بود، خطا نگرفت. ما از زمین خودمان دیدیم مدافع فولاد دیاباته را زد ولی نمی‌دانم چرا داور ندید. من از اینکه بخواهم روی داور فشار بیاورم متنفرم و شما هیچوقت هم ندیدید که بخواهم به داوری اعتراض کنم. آن‌ها شاید شرایط سختی داشته باشند ولی وقتی قبول می‌کنند که داوری کنند، باید با تمرکز بالا و آمادگی خوبی وارد زمین شوند و بهترین کیفیت را داشته باشند. هرچه که بود دیگر تمام شد و فقط امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم و کاری کنیم فوتبال ما جذاب و تماشاگرپسند باشد.

با توجه به شکست مقابل فولاد و پیروزی سپاهان، اختلاف امیتاز شما با تیم دوم به دو امتیاز کاهش یافت. ادامه فصل را چطور می‌بینی؟

خب من قبلا هم گفته بودم که اصلا کار راحتی در نیم فصل دوم نداریم و همه بازی‌ها سخت هستند. باید خیلی تلاش کنیم و سخت بجنگیم تا بتوانیم صدرجدول را حفظ کنیم و در پایان فصل قهرمان شویم. در مورد نتایج تیم‌های دیگر اصلا کاری نداریم و ما فقط می‌خواهیم روی بازی‌های خودمان تمرکز کنیم.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • 63636366666 IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    0 0
    ها جون بابات
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    0 0
    بله تو که راست میگی ولی لعنت بر آدم دروغگو خودتون 5 تا قهرمانی ناپاک را همینطوری بدست آوردید تو دیگه حرف نزن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس