کد خبر 1460075
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱
افزایش ورود گوشت قرمز گرم به بازار

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از افزایش عرضه گوشت قرمز گرم از محل تولید داخل و واردات خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، جبرئیل برادری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران به همراه شهیاد آبنار، قائم مقام معاون وزیر و مدیرکل دفتر بازرگانی داخلی کالاهای کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی از بازار عمده توزیع گوشت میدان بهمن بازدید کردند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به تلاش دولت برای تنظیم بازار این محصول پروتئینی گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و سهولت دسترسی خریداران، با هماهنگی‌های به عمل آمده با استان‌های معین تأمین کننده دام استان تهران، دام‌های مازاد بر نیاز مصرف به طور منظم تحت نظارت سازمان دامپزشکی وارد استان شده و در کشتارگاه‌های استان تهران کشتار و روزانه توزیع می‌شود.

برادری اضافه کرد: این طرح از ۶ بهمن در غرفه‌های منتخب میدان بهمن آغاز شده و پس از اعمال ضوابط دامپزشکی و تحت نظارت‌های دقیق به طور مستقیم عرضه می‌شود.

وی در خصوص واحدهایی که شامل این طرح هستند، گفت: غرفه‌هایی که گوشت گرم داخلی کشتار روز را از این طریق عرضه می‌کنند با تأیید اتحادیه‌های گوشت گوسفندی و گاوی بوده که با نصب بنر بر درب واحد مشخص خواهند بود.

برادری تاکید کرد: همچنین با دستور وزارت جهاد کشاورزی، توزیع گوشت گرم وارداتی نیز در دستور کار قرار دارد که با این طرح‌ها قیمت شکسته خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    0 0
    عجیب است واقعا یعنی نمی توانیم گوسفند پرورش بدهیم و بخوریم عجیب است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس