کد خبر 1460120
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵

مدیریت منابع انسانی سازمان ها همواره یکی از مهمترین دغدغه های مدیران سازمان ها بوده و هست. این مدیریت نمیتواند همانند سابق و به شیوه سنتی و کاغذی انجام گیرد چرا که با افزایش تعداد پرسنل سازمان ها و تنوع عملکرد کارکنان مثل دورکاری در زمان همه گیری بیماری کرونا، تنوع شیفت های کاری کارمندان و... عملا استفاده از فرایندهای کاغذی امری غیرممکن است.

حضور غیاب کسرا نرم افزاری است که برای رفع این مشکلات از سوی شرکت مهندسی کسرا توسعه داده شده است. کسرا توانسته است در طول بیش از 23 سال تجربه اندوزی در حوزه ارائه نرم افزارهای مدیریت منابع انسانی سازمان ها بسیاری از سازمان ها و شرکت های بزرگ ایرانی را در راستای بهره وری هرچه بیشتر خود همراهی کند. قابلیت های سیستم حضور غیاب کسرا به گونه ای است که میتواند نیازهای مدیران منابع انسانی را به صورت کاملا اتوماتیک رفع کند و در ادامه به برخی از مهمترین این امکانات اشاره خواهیم کرد.

حضور و غیاب کسرا؛ راهکار مدیریت منابع انسانی

مدیریت پرسنل حین دورکاری و حین ماموریت های برون سازمانی

سیستم مدیریت تردد هوشمند کسرا این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید با استفاده از نرم افزار حضور و غیاب بدون دستگاه کسرا آوید کلیه پرسنل خود را حین انجام کار به صورت دورکاری و ماموریت های برون سازمانی با استفاده از موقعیت یاب تلفن همراه نظارت کنید.

ارتباط با دیگر سامانه های منابع انسانی سازمان شما

سامانه تردد کسرا بر اساس ساز و کار خود میتواند با دیگر سامانه های منابع انسانی و مدیریتی سازمان ها ارتباط برقرار کند. از جمله این سامانه ها میتوان به سامانه مدیریت تغذیه سازمان، سامانه مدیریت ارباب رجوع، سیستم حقوق و دستمزد، سیستم ارزیابی عملکرد، سیستم اداری و پرسنلی و... اشاره کرد.

ارتباط با انواع دستگاه های حضور و غیاب

شرکت کسرا ارائه دهنده انواع دستگاه های حضور و غیاب مثل دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره، اثر انگشت، دستگاه کارت ساعت زنی یا کارتی، دستگاه تشخیص کف دست و... است. همچنین این دستگاه ها شامل برندهای مختلف موجود در بازار از جمله سوپریما (Suprema)، ویردی (Virdi)، زد کی (Zk) و... می شود که متناسب با نوع نیاز سازمان ها و بر اساس قیمت دستگاه حضور غیاب میتواند توسط شرکت ها انتخاب و به کار گرفته شود.

حضور و غیاب کسرا؛ راهکار مدیریت منابع انسانی

ارائه انواع گزارشات از عملکرد حضور و غیاب پرسنل

سامانه تردد کسرا قادر است انواع گزارشات مورد نیاز مدیران منابع انسانی، ای تی و حراست سازمان ها را در قالب خروجی های مختلف مورد نیاز مثل اکسل، pdf و... در اختیار مدیران و کارشناسان واحدهای مختلف قرار دهد.

شخصی سازی نرم افزار تردد طبق قوانین اختصاصی سازمان ها

سیستم تردد کسرا این امکان را به سازمان های مختلف میدهد تا بتوانند کلیه قوانین اختصاصی سازمان خود مثل انواع شیفت های کاری اختصاصی خود را در نرم افزار حضور و غیاب کسرا پیاده سازی کرده و با به وجود آمدن مشکلات جدید نیز قوانین جدیدی را متناسب با نیاز خود در نرم افزار پیاده سازی کنند.

ارتباط با انواع تجهیزات کنترل تردد مثل گیت کنترل تردد، دسستگاه ایکس ری و...

سیستم حضور و غیاب کسرا قادر است با انواع گیت های کنترل تردد مثل گیت تردد شیشه ای، باله ای، میله ای و... ارتباط برقرار کند و به عنوان یک ابزار و تجهیزات حفاظتی و بازرسی در سازمان ها به کار گرفته شود. همچنین دستگاه های ایکس ری X-Ray کسرا با بهره مندی از به روزترین تکنولوژی های حال حاظر دنیا میتواند ورود و خروج کالا، چمدان ها و... را در سازمان ها، شرکت ها، فرودگاه ها و... کنترل کند.

استفاده از اپلیکیشن حضور و غیاب برای مدیریت تردد پرسنل

اپلیکیشن حضور و غیاب کسراهمراه یا به عبارتی نرم افزار حضور و غیاب اندروید کسراهمراه اپ موبایل همیشه همراهی است که قادر است همگام با سیستم تردد کسرا کلیه روندهای جاری مربوط به حضور و غیاب را با استفاده از تلفن همراه کلیه مدیران و پرسنل مدیریت کند. همچنین اپ تردد کسراهمراه در دو نسخه اندروید و iOS در اختیار کاربران قرار دارد و براساس مدل تلفن همراه فرد میتوان این اپلیکیشن ها را بر روی گوشی تلفن نصب کرد.

حضور و غیاب کسرا؛ راهکار مدیریت منابع انسانی

مدیریت یکپارچه کلیه دستگاه های کنترل ترددد سازمان ها

تخلیه انواع دستگاه های ساعت زنی و کنترل تردد همواره یکی از دلمشغولی های مهم و حیاتی سازمان هاست. سازمان ها ممکن است در گذشته دستگاه های کنترل ترددی را برای سازمان خود خریداری کرده باشند. با تعویض نرم افزار حضور و غیاب نیاز است بتوان با این دستگاه های قدیمی نیز ارتباط برقرار کرد و داده های آن ها را نیز بدون تعویض دستگاه تخلیه کرد. کسرا اقدام به ارائه نرم افزار مدیریت دستگاه های کنترل تردد تحت عنوان نرم افزار بایوویشن کرده است که میتواند بدون تعویض دستگاه های قدیمی و بدون صرف هزینه های گزاف تعویض دستگاه داده های تردد دستگاه ها را تخلیه کرده و در اختیار نرم افزار حضور و غیاب جهت محاسبه عملکرد پرسنل قرار دهد.

ثبت مشاوره رایگان خرید حضور و غیاب کسرا

شرکت مهندسی کسرا افتخار دارد در طول 23 سال ارائه خدمات خود در حوزه مدیریت کنترل تردد سازمانی همواره توانسته است همراه سازمان ها و شرکت های مختلف باشد. مشاوران کسرا قادرند تجربه خود را در مورد انتخاب بهترین نرم افزار حضور و غیاب و تردد در اختیار سازمان های مختلف قرار دهند. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد سیستم های کسرا به وب سایت شرکت کسرا به آدرس www.kasraco.net مراجعه کرده یا با شماره تلفن‌های 02141452000 داخلی 3 یا 09196769974 تماس حاصل فرمایید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس