کد خبر 1460170
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸
کیهان

گفت: رسانه‌های صهیونیستی هم رسماً به ناموفق بودن این اقدام تروریستی اعتراف کرده‌اند و نتانیاهو را به باد انتقاد و اعتراض شدید گرفته‌اند.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: از ریزپرنده‌ها (کوادکوپترها) که برای انفجار یک مرکز مهمات‌سازی در اصفهان فرستاده بودند چه خبر؟!

گفتم: کوه رژیم صهیونیستی موش زائید! پدافند هوایی هر سه تای آنها را روی هوا زد و ریز پرنده سوم در حالی که با آتش پدافند هوایی آسیب دیده بود روی پشت‌بام آن مرکز افتاد و منفجر شد بی‌آنکه بتواند آسیبی برساند.

گفت: رسانه‌های صهیونیستی هم رسماً به ناموفق بودن این اقدام تروریستی اعتراف کرده‌اند و نتانیاهو را به باد انتقاد و اعتراض شدید گرفته‌اند که اولاً هیچ غلطی نتوانسته بکند و ثانیاً باید منتظر انتقام سخت ایران باشد.

گفتم: بلینکن، وزیر خارجه آمریکا هم که دیروز به فلسطین اشغالی رفته است اوضاع رژیم صهیونیستی را خطرناک دانسته و پیشنهاد کرده که تغییراتی در کابینه نتانیاهو داده شود!

گفت: ولی انبوه صهیونیست‌های معترض که چند روزی است دست به تظاهرات چند ده هزار نفری می‌زنند، اعلام کرده‌اند که بقیه مسئولان

رژیم هم مثل نتانیاهو هستند.

گفتم: یارو برای دوستش کارت دعوت به عروسی فرستاده بود و نوشته بود همه اعضای خانواده غیر از پسرتان بهرام که معتاد و بیکار و دزد است و... اصلاً خاک بر سرتون با این بچه بزرگ کردنتون! اصلاً هیچ‌کدومتون تشریف نجستون رو نیارین! بی‌پدر مادرها!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین علوی IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    3 0
    کیهانم خوب بلده فحش بده ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس