کد خبر 1460601
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
image-20230201111738-4.png

در این مقاله درباره مزیت های سرامیک پرسلانی نما و همچنین کاشی و سرامیک تبریز برای استفاده در کاشی حیاط توضیح دادیم همراه ما باشید

هر آنچه در مورد سرامیک پرسلانی نما باید بدانید

استفاده از سرامیک پرسلانی نما در سال‌های اخیر رواج زیادی پیدا کرده و توانسته با مزیت‌های بی‌شمار خود، به جایگزین مناسبی برای سنگ‌ها و چوب‌های نمای ساختمان تبدیل شود. امکان تمیز کردن آسان سرامیک، ماندگاری و دوام بالای آن، درکنار مقاومت و استحکام بالا در برابر شرایط محیطی نامساعد باعث شده که بسیاری از افراد از این محصول استقبال زیادی کنند.

سرامیک پرسلانی توسط شرکت معتبر و شناخته‌شده کاشی و سرامیک تبریز با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت تولید می‌شود. در این شرکت انواع سرامیک و کاشی اعم از کاشی حیاط و سرامیک‌های متنوع طراحی و تولید شده و به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد.

اگر شما نیز قصد دارید به دنبال خرید کاشی و سرامیک از یک مجموعه معتبر هستید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

سرامیک پرسلانی نما چیست؟

این نوع به عنوان یکی از جدیدترین و باکیفیت‌ترین سرامیک پرسلانی نما شناخته می‌شود که به دلیل وجود تقاضای زیاد از سوی مشتریان، در زمره سرامیک‌های پرطرفدار و متنوع قرار می‌گیرد. این محصول را به وسیله خاک رس، گرانیت و سیلیس تحت فشار و در کنار حرارت بسیار بالا تولید می‌کنند.

پس از آنکه سرامیک پرسلانی با این مواد پخته شد، متراکم شده و رنگ آن سفید می‌شود. از آنجا که این محصول دارای طراحی زیبا و خارق‌العاده ظاهری است، علاوه بر نمای ساختمان، در کف ساختمان‌ها نیز از آن استفاده می‌کنند. از این رو می‌توان این سرامیک نما را یکی از محبوب‌ترین و شیک‌ترین محصولات کاشی تبریز به شمار آورد.

خرید سرامیک پرسلانی نما

کاشی حیاط

این سرامیک با توجه به کاربردی که دارد، در ابعاد و اندازه‌های گوناگونی طراحی و تولید شده و به بازار عرضه می‌گردد. پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین ابعاد این محصول در صورتی که برای کف ساختمان استفاده شود، 60 * 60 خواهد بود. اما برای پوشش سالن‌های بزرگ پذیرایی، می‌توان ابعاد 80 * 80 نیز به کار برد. برای پوشاندن حیاط‌های کوچک و بزرگ نیز می‌توان به جای کاشی حیاط از این مدل سرامیک استفاده کرد و آن را زیباتر ساخت.

سرامیک پرسلانی نما

کاربرد سرامیک پرسلانی نما

این مدل در مجموعه تولید کاشی و سرامیک تبریز تولید می‌شود که دارای کاربردهای زیادی است. از بین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برای نمای بیرونی ساختمان‌ها از این سرامیک استفاده می‌شود.
  • همچنین در نمای داخلی ساختمان نیز سرامیک پرسلانی کاربرد دارد.
  • در اماکن مسکونی می‌توان از این سرامیک استفاده کرد.
  • در راه‌ پله‌ها و پیشخوان‌ها استفاده از این سرامیک متداول است.
  • مراکز اقامتی و هتل‌ها از سرامیک پرسلانی استفاده می‌کنند.
  • برای پوشش دیوار و کف سرویس بهداشتی و حمام می‌توان از این نوع سرامیک استفاده کرد.
  • در پیاده‌رو و محوطه‌های مختلف این سرامیک کاربرد دارد.
  • بیمارستان‌ها و مراکز درمانی از متقاضیان پروپا قرص این نوع سرامیک‌ هستند.
  • در انبارها، سالن‌ها و هر مکانی که نیاز به پوشش دیوار و کف است، این سرامیک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مزیت‌ های استفاده از سرامیک مدل پرسلانی نما

پرسلانی نما علاوه بر کاربردهای ذکرشده، دارای مزیت‌های زیادی نیز است که از بین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • یکی از ویژگی‌های مهم این سرامیک برخورداری از مواد فشرده و یک دست است که باعث می‌شود سرامیک در برابر هرگونه سایش، خوردگی، رطوبت و ترک خوردگی مقاوم‌تر شود.
  • از آنجا که قرار است غالبا این محصول در مکان‌های مرطوب مورد استفاده قرار بگیرد، قدرت جذب آب در آن بسیار کم است.
  • این سرامیک را به عنوان یک محصول لوکس و لاکچری با کیفیت بالا و ظاهر چشم‌نواز به شمار می‌آورند.
  • به دلیل مشخصات خاصی که این محصول دارد، در محیط‌های پرتردد به جای کاشی حیاط یا سنگفرش پیاده‌رو کاربرد دارد.
  • با توجه به متریال مرغوب استفاده‌شده در آن، از استحکام و دوام بیشتری برخوردار است.

انواع سرامیک پرسلانی نما

این محصول توسط شرکت کاشی و سرامیک تبریز در دو نوع تولید می‌شود، سرامیک پولیشی و سرامیک لعاب‌دار. این دو نوع در چگونگی تولید با یکدیگر تفاوت دارند. به این معنا که در تولید سرامیک لعاب‌دار یک مرحله بیشتر از پولیشی طی می‌شود.

لعاب‌ دار

به طور کلی سرامیک لعاب‌دار به دلیل برخورداری از یک لایه اضافه، در مقایسه با پولیشی مقاومت بالاتری دارد. این نوع سرامیک در برابر رطوبت و انواع لکه مقاوم بوده، اما از طرفی دارای سطح لغزنده و شیشه مانندی است. بنابراین باید با توجه به این موارد به انتخاب مناسب‌ترین سرامیک رفت.

در نتیجه به منظور استفاده از سرامیک پرسلانی در سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و پوشش کاشی حیاط، باید از خرید نوع لعاب‌دار آن خودداری کرده و به تهیه نوع پولیشی از شرکت کاشی و سرامیک تبریز اقدام کرد.

پولیشی

سرامیک پولیشی دو مدل فول بادی و دبل شارژ دارد که نوع فول بادی آن، دارای سطح با قدرت جذب آب کم بوده و در برابر انواع ضربه‌ها و خط و خش مقاوم است. از این رو قیمت این نوع در مقایسه با نوع لعاب‌دار کمی بالاتر است.

نوع دبل شارژ سرامیک پرسلانی نیز لایه‌ای پودر مانند روی سطح خود دارد که از ذرات خاک رس و خاک رنگی به منظور تزئین استفاده شده است. این لایه سطح سرامیک را از لغزندگی خارج می‌کند و دارای قیمتی ارزان‌تر است و صرفا در کف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاشی و سرامیک تبریز

با توجه به اینکه کاشی و سرامیک تبریز به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان انواع سرامیک‌های متنوع در کشور به شمار می‌رود، دارای محصولات با قیمت‌های مناسب و کیفیت بالایی است. قیمت سرامیک‌ها ثابت نبوده و با توجه به ویژگی‌های هر محصول تعیین می‌شود.

قیمت سرامیک‌ها و کاشی‌ حیاط توسط تولیدکنندگان این محصولات تعیین شده و سپس روانه بازار می‌شود و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. به طور کلی قیمت کاشی و سرامیک به کیفیت متریال و مواد اولیه استفاده‌شده در آن، متراژ محل موردنظر، رنگ و طرح انتخابی، نوع بافت کاشی و سرامیک، برند آن، مات یا براق بودن سرامیک، ابعاد تایل‌های آن و موارد دیگر بستگی دارد.

سرامیک پرسلانی نما

جمع‌ بندی

سرامیک پرسلانی نما یکی از محصولات تولیدشده در کاشی و سرامیک تبریز است و در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی بین خریداران پیدا کرده است. از این محصول به منظور پوشش کف و دیوار مکان‌های متفاوت از قبیل کاشی حیاط، کف ساختمان‌ها و نمای آن‌ها کاربرد زیادی دارد.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس