انهدام شبکه برانداز در مازندران با تلاش پاسداران گمنام امام زمان (عج)

شبکه برانداز سازماندهی شده در فضای مجازی، که در ایام اغتشاشات به شبکه سازی و برنامه ریزی برای تحرکات ضدامنیتی در سطح استان فعال بوده، متلاشی شد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی سپاه کربلا، شبکه برانداز سازماندهی شده در فضای مجازی، که در ایام اغتشاشات به شبکه سازی و برنامه ریزی برای تحرکات ضدامنیتی در سطح استان فعال بوده، قبل از هرگونه اقدام خرابکارانه، متلاشی و دستگیر شدند.

این شبکه با عضوگیری و تیم سازی در بستر فضای مجازی، اقدامات ضد امنیتی خود را به صورت چند لایه و هدفمند ادامه داده و با الگوگیری از معاندین خارج نشین به ویژه گروهک منافقین و شبکه تروریستی ایران اینترنشنال و همچنین پیروی از موج ایجاد شده در فضای مجازی، به تشدید فعالیت ها در فضای توئیتری ترغیب شده و گروه های متعدد هماهنگی همانند، گروه استراتژی و عملیات، جوانان محلات شهرها و خبرگزاری انقلابیون مازندران را ایجاد کردند.

از جمله اهداف این شبکه، حمله به مراکز نظامی و امنیتی، خلع سلاح ماموران، آتش زدن معابر و اماکن عمومی، انسداد جاده و شناسایی نیروهای نظامی و امنیتی بوده است.

این شبکه جهت گرم نگه داشتن تنور اعتراضات و آشوب ها، قصد طرح ریزی و اجرای چند عملیات انفجاری در نقاط مختلف مرکز استان را داشتند که با اشراف اطلاعاتی حاکم بر فضای سایبری، تمامی لیدرها و اعضاء این شبکه مورد ضربه اطلاعاتی قرار گرفته و پرونده آنها جهت سیر مراحل قانونی، به مراجع قضایی تحویل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 2
  • میلاد کعبی IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    17 2
    یه افغانی واسه شهدا خط و نشون کشید..مردن واسه مابهتره اگه کسانی که فجر انقلاب اسلامی راننگ میدانند دوباره حاکمیت بهشون اجازه بده تو ایران چه درپلتفرم ها یاسینما یاتلویزیون بهشون اجازه بازی بده
  • Karim IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    72 4
    اگر این گروهای تروریستی احکام سبکی بگیرند ویا زود آزاد بشوند مطمئن باشید که توبه نخواهند کرد واین بار باعث قتل‌عام و کشتار وویرانی بسیار شدیدی خواهند شد.چرا که شبکه های امنیتی دشمن آنهارا جذب و آموزش خواهد داد.
  • IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    0 4
    1111
  • سعید IR ۰۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    12 5
    این حدیثها خیلی سازمان یافته کار میکردند،قطعا رد پای منافقین در اینجا دیده میشه،این نانجیب سر شبکه بوده و بدون شک از اعضای فعال منافقین هست
  • IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    21 2
    چه فایده بعد دو روز آزاد میشن فقط اعصاب مردم که این وسط داغون میشه
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    17 3
    خدا حفظ کند این فرزندان امنیتی رو که این همه فتنه رو که از مرگ بدتر هست، به تعبیر قرآن، در نطفه خفه میکنند. ضمنا، جناب مشرق، کد کپچای شما، غیرفعال شده.
  • علی افصحی IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    5 0
    این همه کینه استکبار علیه فرزندان راستین انقلاب اسلامی سپاه پاسداران همواره ظفرمند، کاملا قابل درک است چرا که این پهلوانان مدافع انقلاب اسلامی در هر عرصه ای که وارد می شوند کاری کارستان انجام داده و ریشه فتنه و فتنه گران را قطع می کند. سازمان اطلاعات سپاه پاسداران عزیز در کنار سایر سربازان گمنام امام زمان طی فتنه ها به ویژه فتنه ترکیبی اخیر که هسته های عملیاتی چند لایه با استفاده از فضای مجازی در تلاش بودند عملیات تخریبی خود را مداوم و به زعم شیطانی اشان تا سرنگونی در فضای امن ناشناخته به انجام رسانند اما این فرزندان انقلاب سپاه عزیز بودند که دست برتر داشته و با رصد تیم های مزدور خرابکار ، همگی را تحت ضربه ویرانگر خود قرار داده و برای اجرای عدالت تسلیم محاکم قضایی کرده و می کنند.سلامتی و موفقیت هرچه بیشتر سربازان گمنام امام زمان صلوات.
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    1 0
    اگه اون بازیگرهای فریب خورده یا جاسوس میامدن جشنواره فجر انقلاب، خیلی آبروریزی بود مگر برای توبه پیش خدا و حلالیت طلبیدن از مردم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس