صدور ۲۶۰ حکم بازداشت فلسطینیان از سوی رژیم صهیونیستی

رژیم صهیونیستی در ماه ژانویه (۱۲ دی تا ۱۲ بهمن) ۲۶۰ حکم بازداشت برای فلسطینیان صادر کرده است.

به گزارش مشرق از رسانه‌های فلسطینی، هیأت امور اسرا و آزادگان فلسطینی در گزارشی افزود که یکصد و سه مورد از این احکام جدید و یکصد و ۵۷ مورد نیز تمدید احکام پیشین بوده است.

در حال حاضر حدود ۸۶۰ فلسطینی بدون این که تفهیم اتهام شوند، در زندان‌های رژیم صهیونیستی در بازداشت موقت قرار دارند.

در میان اسیران در بازداشت موقت در زندان های رژیم صهیونیستی، هفت کودک و ۲ زن دیده می شوند.

رژیم صهیونیستی معمولا حکم بازداشت موقت اسیران فلسطینی را بصورت متعدد و متوالی برای ۲ الی ۶ ماه تمدید می کند.

رژیم تل آویو ادعا می کند که پرونده این افراد محرمانه است و نباید فاش شود.

رژیم صهیونیستی در یک ماه گذشته (ماه ژانویه) رکورد جدیدی در کشتار فلسطینیان را نیز ثبت کرد و ۳۵ فلسطینی تنها در یک ماه گذشته شهید شدند.

این وزارتخانه فلسطینی، ماه جاری (ژانویه/ دی-بهمن) را خونبارترین ماه برای کرانه باختری از سال ۲۰۱۵ دانست.

براساس گزارش این نهاد پزشکی فلسطینی، نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست، ۳۵ نفر از جمله ۸ کودک و یک زن مسن را به ضرب گلوله به شهادت رساندند که ۲۰ تن از آنها ساکنان شهر جنین در شمال کرانه باختری بودند که پنجشنبه دو هفته پیش با یورش صهیونیست‌ها به خاک و خون کشیده شدند.

دفتر هماهنگ کننده امور بشردوستانه در اراضی اشغالی (اوچا) ۱۱ دی ماه و در گزارش سالانه خود اعلام کرد که سال ۲۰۲۲ خونین ترین سال برای فلسطینی‌ها از سال ۲۰۰۵ بوده، به طوری که در این سال ۲۳۰ تن به ضرب گلوله صهیونیست‌ها کشته شدند.

براساس این گزارش، از مجموع شمار کشته شده‌های فلسطینی، ۱۷۱ تن در کرانه باختری، ۵۳ تن در نوار غزه و ۶ تن دیگر در اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ به شهادت رسیدند.

در این گزارش همچنین آمده بود، در سال گذشته میلادی، ۹ هزار و ۳۳۵ فلسطینی نیز در مقابله با ارتش رژیم اشغالگر یا به هنگام یورش نظامیان صهیونیست به مناطق فلسطینی زخمی شدند.

براساس این گزارش، همچنین شهرکنشینان صهیونیست در سال گذشته ، دست به ۷۹۳ حمله زدند که در ۵۸۲ مورد از آن، خسارت زیادی به اموال فلسطینی‌ها وارد شد و ۲۱۱ تن زخمی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس