زلنسکی: روسیه قصد دارد از اوکراین و اروپا انتقام بگیرد

رئیس جمهور اوکراین مدعی شد: روسیه نیروهای خود را متمرکز می‌کند تا از اوکراین و اروپا انتقام بگیرد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه تلویزیونی فرانس ۲۴، ولودیمر زلنسکی روز پنجشنبه در نشست مطبوعاتی با اورسلا فون در لاین رئیس کمیسیون اروپا، روسیه را متهم کرد که نیروهای مسلح خود را برای انتقام گرفتن از اوکراین و اروپا به دلیل حمایت از کی‌یف در برابر تهاجم روسیه آماده می‌کند.

وی گفت: روسیه در حال تمرکز نیروهای خود است، همه ما این را می دانیم. او نه تنها از اوکراین بلکه از اروپای آزاد نیز می‌خواهد انتقام بگیرد.

در این دیدار رئیس کمیسیون اروپا نیز اعلام کرد: قصد داریم دهمین بسته تحریمی اروپا علیه مسکو را تا ۲۴ فوریه یعنی دقیقا یک سال پس از آغاز تهاجم روسیه به اوکراین اجرا کنیم.

فون در لاین با تخمین اینکه تعیین سقف قیمت نفت روسیه روزانه حدود ۱۶۰ میلیون یورو برای مسکو هزینه دارد، مدعی شد که تحریم‌های موجود اقتصاد روسیه را تخریب می‌کند.

رئیس کمیسیون اروپا ضمن اطمینان بخشی به کی‌یف از حمایت کامل این اتحادیه، افزود: اتحادیه اروپا از اقدامات ضد فساد اتخاذ شده توسط اوکراین اطمینان گرفته است.

فون در لاین از تلاش‌های اخیر اوکراین برای مبارزه با فساد در این کشور در بحبوحه جنگ و عضویت آتی آن در اتحادیه اروپا، استقبال کرد.

وی گفت: از اینکه سازمان‌های ضد فساد اوکراین را در حالت آماده‌باش می‌بینم و به سرعت موارد فساد را شناسایی می‌کنند، اطمینان دارم. این مبارزه نتایج ملموسی دارد.

رئیس کمیسیون اروپا در آستانه ورود به اوکراین نیز در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: خوشحالم که به کی‌یف برگشتم. چهارمین بار از زمان تهاجم روسیه. ما اینجا با هم هستیم تا نشان دهیم که اتحادیه اروپا قاطعانه در کنار اوکراین ایستاده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    3 0
    پوتین اگر جنگ چریکی در اروپای غربی و امریکای شمالی و مرکزی با خرابکاری از داخل نکنه خودش نابود میشود با این جنگ فرسایشی و بهش میخندند
  • ش. AE ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    2 1
    این دلقک مردم بدبخت اوکراین آواره کرد
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    2 0
    امریکا مثل کفتار همیشه در کنار لاشه است و چه لاشه ای بهتر از لاشه یک اسلاو اوکراینی
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    0 0
    راه شکست دادن کودتای سال 2014 وارد نمودن 200 هزار نیروی نظامی تازه نفس از شمال اوکراین به سمت کیف است
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    0 0
    پوتین بهتر است با بسیج نه ناگهانی اما 300 هزار نیروی دیگر بخش شرقی رود دنیپر را از بخش غربی آن جدا شود
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    1 0
    روسیه باید تمام تمرکز خود را به حرکت از شمال کیف و چرنهوف به سمت جنوب و محاصره نیرویهای اوکراین در شرق رودخانه بزرگ دنیپر بگذارد
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    1 0
    بزودی جنگنده هم به اوکراین ارسال خواهد شد چون بایدن یک احمق تمام عیار است و رهبران اروپایی مشتی مزدور اسرائیل بیش نیستند البته ایران نیز باید موشک های بالستیک به روسیه باید ارسال کند مخصوصا فتح 360 را
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    1 0
    ایران باید مراکز تسلیحات سازی خود را به زیر زمینی منتقل کند هر قدر هم هزینه داشته باشد
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    1 0
    ایران باید ساخت 10 برابری موشک های بالستیک و و ده برابری پهبادهایی همچون مهاجر 6 و شاهدهای 141 و 181 هر کدام به تعداد 10 هزار شروع نماید
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    1 0
    ایران که نمی تواند سوخو 30 را مثل هندوستان به تعداد 300 فروند بخرد لااقل 300 فروند شاهد 129 یا 300 فروند شاهد 181 بسازد چرا چاپ نمی کنید چرا منتشر نمی کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس