کد خبر 1461088
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰
مدیر رسانه مس: ساپینتو به نیمکت ما اهانت کرد

مدیر رسانه‌ای مس کرمان گفت: ساپینتو به نیمکت نشینان و مربیان ما اهانت کرد.

به گزارش مشرق، سعید قرایی مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال مس کرمان بعد ازشکست ۳ بر ۲ مقابل استقلال در نشست خبری حاضر شد و گفت: وقتی مربی به فوتبال ما می‌آید نباید اهانت کند. هیچ کجای دنیا چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد، در پایین‌ترین سطح فوتبال جهان نیز شاهد چنین رفتارهایی نیستیم. تیم ما وقتی ۳ بر یک هم از حریف عقب بود اتفاقی کنار زمین رخ نداد اما این مربی با وجود اینکه ۳ بر یک از ما پیش افتاده بود با حرکت دست زشت ‌ترین اهانت‌ها را به نیمکت و مربیان ما انجام داد.

وی افزود: چرا یک مربی اجازه چنین کاری به خودش می‌دهد؟ آیا احساس امنیت می‌کند؟ امیدواریم به گونه‌ای با این مربی برخورد شود که دیگر به خودش جرات ندهد چنین کاری انجام بدهد و یک مربی خارجی به همکاران ایرانی‌اش اهانت کند.

قرایی در مورد غیبت فرزاد حسین خانی در نشست گفت: او معتقد بود که پیش از این حرف‌هایش مهندسی شده وسانسور شده مخابره شده و به همین دلیل به نشست خبری نیامد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید فروزان CH ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    2 0
    جمع کنند این بساط فوتبال را در مملکت میبازند جنگ و دعوا و فحاشی میبرند جنگ و داوا و فحاشی وقتی رییس فدراسیون در جلسه خارج از کشور علیه توهین به ایران هیچ اقدامی انجام نمیدهد ،طبیعی است مربی و بازیکن هک میشوند یک مشت بیشعور ،بی فرهنگ
  • IR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    0 0
    سسسس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس