ند پرایس

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نسبت به اعتراض سفیر و نماینده دائم ایران به سخنان رئیس رژیم صهیونیستی و رئیس ستاد ارتش واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نسبت به اعتراض رسمی ایران به سازمان ملل گفت: شنیدن این چنین پیامهایی از تهران بسیار جالب است. این ایران است که یک تهدید برای صلح و امنیت منطقه است و می توانید این را در بسیاری از فعالیتهای آن در زمینه‌های مختلف مشاهده کنید.

ایران به پیشرفت سریع در برنامه هسته ای خود ادامه می دهد و همچنان بزرگ ترین صادر کننده تروریسم در جهان است و از گروه های نیابتی که ثبات منطقه را برهم می‌زنند، حمایت می کند و همچنان به توسعه برنامه موشکی بالستیک خود ادامه می دهد. شنیدن اینکه ایران به غیر از خود، دیگری را به چنین اعمالی متهم می‌کند، برای ما قابل قبول نیست.

سفیر و نماینده دائم ایران در نامه‌ای به دبیرکل و رئیس دوره‌ای شورای امنیت به سخنان رئیس رژیم صهیونیستی و رئیس ستاد ارتش آن رژیم به طور رسمی اعتراض کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    48 4
    شکر زیادی نخور، از اون ور دنیا اومدی این ور دنیا، میگی ایران برای منطقه خودش نا امنی میاره؟
    • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
      8 1
      خوب باید همه رو بخورن سیرایی هم ندارن انگار که چاه ویل هستند که انتهانداره
  • علی افصحی IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    26 4
    دیروز معاونش ، امروز خودش و فردا حتما وزیر خارجه شیطان بزرگ آمریکا و همین طور!کارشان شده جواب علیه ایران مقتدر اسلامی. جالب نیست شیطان بزرگ لشکری از حرافان و فضولان در دولت خود جمع کرده که به نوبت علیه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزیز،بی هیچ عرضه عملی!! فقط حرافی کرده و برای همین حرافی هم پول دریافت می کنند!!!. روزگاری بود که مقامات شیطان بزرگ آمریکا کار کرده و اقدام می نمودند و ایران تحت ظلم شاه جلاد خود را بر اساس گفته ها و عمل شیطان بزرگ تنظیم می نمود و اصلا سخنی نمی گفت و اگر سخن سستی هم گاهی می گفت،سخنش شنیده نمی شد اما چهل و چهار سال است که ورق برگشته و این ایران اسلامی عزیز تحت ولایت ولی فقیه است که هم حرف هایش شنیده می شود و هم کنش هایش رصد می شود آن هم نه از جانب رژیم های وابسته و حقیر بلکه از جانب لات کوچه های خلوت جهان، آمریکای ضعیف کش! ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه که سخنگوی احمق های درجه یک کاخ سفید است خیال کرده اعتراض نماینده دائم ایران اسلامی عزیز منحصر به نامه رسمی می شود و حرف هایی زده که جز خود و روسایش لایق آن نیستند. کار آمریکا ثبات زدا در هر منطقه ای بوده و هرگز از شرارت دست بر نمی دارد !اما اعتراض رسمی ایران اسلامی عزیز به یاوه گویی های رژیم صهیونیستی موقت فقط جنبه اتمام حجت دارد و یک نوع مقدمه چینی برای نه نامه ، بیانیه، سخنرانی دیگر بلکه برای یک افدام پشیمان کننده همه جانبه برای رژیم غاصب اسرائیل است چرا که همه اقدامات کلامی، کتبی و میدانی و هجومی ایران اسلامی عزیز به فرمان فرمانده کل قوا امام خامنه‌ای می بایست «خردمندانه» باشد و هست. سلامتی و طول عمر امام خامنه‌ای صلوات.
    • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
      17 3
      اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 🤲
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    24 1
    این بشر خیلی پررو تشریف داره، پس گردنی لازمه
    • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
      17 0
      احسنت ، دمت گرم!
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    14 0
    راست میگن توی دهن ادم پرو نزنی بجای عذرخواهی کردن واست زبون در میاره،اخه چوب شور ،مگه ما مثل نخود اش از این سر دنیا از سر جای خودمون توو نقشه بار زدیم رفتیم اون سر کره زمین تا کشورای همسایه امریکا رو دونه دونه یکی بعد از دیگری یا گرفتیم یا خریدیم، برای حمله به امریکا و حتی اونجارو علنا کردیم مقر هر سلاح جنگی از جمله تانک و موشک و پهباد و بالستیک و منطقه نظامی ؟؟؟؟ مگه ما سرمایه و بودجه مردممونو کردیم تجهیز سربازانمون برای سنگر گیری در اطراف امریکا وبر ضد امریکا ؟؟؟؟کی داره دلار مردمشو خرج می‌کنه تا در ایران جنگ رسانه ای به را بیندازه همون جور که در زمان جنگ تحمیلی هشت ساله بر ضد ایران راه انداخت؟؟؟؟همین الان کی داره زیر جنگ اوکراین و روسیه دو کشور که با هم دوست همسایه بودن برای دشمنی خودش و فروش سلاحای اتاشغالش هیزم فتنه می‌ریزه و برخلاف ادعای حقوق بشریش کشته شدن اون همه زن و بچه و ادم هم مطلقا براش مهم نیست و جالبه بخاطر دشمنی خودش با روسیه به اوکراین اجازه اتش بس نمیده؟؟؟؟؟کی توی سوریه و لبنان و روسیه وووو کلن هر جایی که جنگ هست نفر سوم هیزم بره، عوضیای وحشی ضد بشر و بشریت؟؟؟کی در پروژه استارگیت خودش اثبات کرد که برای پیروزی بر ایران به اجنه و شیاطین پناه برده؟؟؟کی دین رسمی اکثر سلبریتیاش بجای مسیحیت ،شیطان پرستی و ماسون و کابالاست؟؟؟؟؟کی از داعش حمایت کرد و حتی تنها کسی رو که با داعش جنگید رو،اونم بطرز ناجوانمردانه ای زد کشت ؟؟؟کی پای ثابت همه جنایتهای بشر از زمان بمب هسته ای هیروشیما و ناکازاکی بوده و....وووتا همین الان که تمام قد داره از یک رژیم کودک کش غاصب خونریز برعلیه چند تا کودک مظلوم سنگ بدست و مرد و زن با دستای خالی دشمنانشون رو تجهیز نظامی و حمایت میکنه؟؟؟چرا ؟؟مگه اونا بجز خاک و خونه خودشون چه خواسته غیر معقولی داشتن گناهشون واقعا چیه ؟؟جواب همش یک چیزه امریکای ملعون شیطان بزرگ که دست ابلیس رو هم از پست بسته،خدا بیامرزه امام خمینی اون زمان خیلی خوب شما پست فطرتا رو شناخت مشت شما رو برای کل دنیا وا کرد.
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    4 1
    فقط میگم خفه شو بی همه چیز ،واقعا نشون دادی سیاستمداران امریکایی اندازه یه میگو مغز و استراتژی ندارن مشروب مختونو پوکونده واقعا حق میدم با این حجم از حماقت و کور دلی از کشوری مثل ایران که باهاش سالها دشمنی کردین و هیچ نتیجه ای نداشته بسختی بترسین،احمق جون،کشور ایران که واضحه توی منطقه خودش چیکار می‌کنه؟؟؟ اما جواب اینو بده که شما وحشیا توی منطقه مرزی یه کشور دیگه مثل ایران دقیقا چکار میکنین؟شما اینجا دارین چه غلطهایی میکنید؟؟مگه ما رفتیم پاناما بر ضد خامریکا خیمه زدیم بیشعور؟؟؟پنجاه ساله همه کشورها رو داری علیه اونایی که خوشت نمیاد تحریک می‌کنی ،ادعای چی رو دارین؟کدام صلح؟؟کدوم حقوق بشر؟؟کدوم احترام به عقاید بقیه کشورا؟؟پس خفه شو بازیچه احمق اون دهنت ببند
  • SE ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    18 1
    شما یانکیها خونخوارترین تروریستهای جهان هستید، حرامی!
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    15 1
    عجب پر رویی هست این تروریست سخنگو
  • مسعود خان IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    12 0
    لطفاً برای انتقام ۴ تا کشتی اسرائیلی رو بفرستید هوا .
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    4 0
    به تو حرف جدید نمیدن تکرار کنی طوطی؟! این طوری تابلو میشی!
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    7 0
    توقع داری دنیا، دروغ‌های آمریکای رو به زوال رو تکرار کنن؟! فرمانده مبارزه با داعش را کدام دولت احمقی شهید کرد؟! سرتو بچرخون سخنگو ببخشید ضبط و پخش!!!
  • BE ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    10 0
    مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست بدبخت مرگ بر آمریکا
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    12 0
    واقعا دنیاخوارگی می کنید و برای دیگران نصحیتگو شده اید...ای مرگ بر آمریکای کذاب
  • ناشناس IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    11 1
    تا دو روز پیش از ترستون گفتید ما تو حادثه خرابکاری اصفهان دخالت نداشتیم وکار اسرائیل بود ه حالا زبان در آوردید وکیل اسرائیل شده اید .زمان گذشت شجاع شدید تروریستهای وحشی؟اسم ورسم خودتون رو روی ایران نزارید .
  • Rezakhodami2022 IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    8 0
    تنها هدف آمریکا نا بودی دین خداوند برروی زمینه که پرچمدارشم مردم ایران عزیز هستن البته طبق وعده الهی نا بودی مستکبران دشمنان خداوند قطعی و نزدیک است انشاالله
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    1 0
    خدا را شکر که ایران به عظمت و تاثیر گذاری ای در سطح منطقه و جهان رسیده که آمریکا، اروپا، کشورهای اقماری آنها، مزدوران درونی و بیرونی ..و برای کاستن از آن لشگری از روسای جمهور، وزیران، سخنگویان، منتقدان و سازمان های جهانی و منطقه ای، شبکه های اطلاعاتی و ... را گردآورده اند تا از آن عظمت و تاثیر گذاری بکاهند می دانند و گفته اند جلویش را نمی توانند بگیرند. مشکلشان اینست که هرروز باید به تعداد افراد این لشگر بیافزایند و بااین همه، راه به جایی نمی برند. چراغی را که ایزد برفروزد هرآنکس پف کند ریشه اش (ریشش) بسوزد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس