مخبر از چند فروشگاه زنجیره‌ای شهر تهران بازدید کرد

معاون اول رئیس جمهور به منظور پیگیری اجرای طرح «فجر تا فطر» به صورت میدانی از سه فروشگاه زنجیره‌ای شهر تهران بازدید کرد.

به گزارش مشرق، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور بعدازظهر امروز (شنبه) به صورت میدانی از سه فروشگاه زنجیره‌ای در شهر تهران بازدید کرد.

مخبر در این بازدیدها با سرکشی به غرفه‌های مختلف مواد غذایی و بررسی قیمت‌های اجناس و اقلام خوراکی فروشگاه‌ها با برخی از متصدیان و خریداران به گفت‌وگو پرداخت و همچنین در جریان چگونگی توزیع ۳۴ قلم کالای اعلامی جهت تخفیف در طرح «فجر تا فطر» و وضعیت، اشکالات و نواقص اجرای طرح مذکور قرار گرفت.

معاون اول رئیس‌جمهور پس از این بازدیدها در تماس تلفنی با وزیر جهاد کشاورزی ضمن تاکید بر نظارت بیشتر بر بازار کالاهای اساسی برخی گلایه‌های شهروندان را منتقل و نکاتی را برای رفع آنها مورد تاکید قرار داد.

دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    1 0
    خیلی خوبه
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    0 0
    البته اینکارها بصورت موردی حتی نمایشیش بدنیست ولی آقای مخبر(مومن،متعهد،زحمتکش وبا قدرت حقوقی...)بجای اینکارهامیتوانی چندنفر آدم(متخصص،مجرب،مامورواقعی وغیرسیاسی،بالیاقت،فراحزبی وبدون هرحزب وباندوامتیازی وبی رقابت ومتعهد مثل خودت...)دورخودت جمع کن که بتوانند(قیمتهای مندرآوردی این شرکتها وکارخانه های اکثرا خودی ووابسته را)بطور ریزبا کلیه هزینه های واقعیشون وتمام سوبسیدهای انرژی وسوخت وآب وتخفیف ها وامتیازات ووامهایی که استفاده میکنند،قیمتهای وکمیت وکیفیت کالاهای تولیدومونتاژیشون را بدست بیآورند وقیمت واقعی را مشخص وثبت کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس