کد خبر 1461527
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۴
مدودف: حمله به کریمه یعنی حمله به روسیه

معاون شورای امنیت ملی روسیه ضمن «معتاد» خطاب کردن مقام‌های کی‌یف، هشدار داد که حمله اوکراین به شبه‌جزیره کریمه به معنای حمله به روسیه و تشدید درگیری‌ها خواهد بود.

به گزارش مشرق، «دیمیتری مدودف» معاون شورای امنیت ملی روسیه شامگاه شنبه بار دیگر درباره هرگونه اقدام اوکراین برای حمله به شبه‌جزیره کریمه هشدار داد.

مدودف در صفحه توئیتر خود نوشت: «قوانین بین‌المللی به اراده مردم احترام می‌گذارد. کریمه، روسیه است. حمله به کریمه یعنی حمله به روسیه و تشدید درگیری‌ها».

وی همچنین به مسئولان اوکراینی توصیه کرد که درک کنند که حمله به کریمه با «انتقام ناگزیر» روسیه و با هر سلاحی پاسخ داده می‌شود.

رئیس جمهور سابق روسیه در این‌باره نوشت: «دار و دسته معتادان اوکراین باید بفهمند که چنین حملاتی با انتقام غیرقابل اجتناب و با استفاده از هر نوع تسلیحاتی مواجه خواهد شد».

روز چهارشنبه بود که «میخائیل پودولیاک» مشاور ریاست‌جمهوری اوکراین گفته بود کی‌یف قصد دارد با حمله‌ای متعارف و در زمانی کوتاه، شبه‌جزیره کریمه را تصرف کند. همزمان، «ایگور کلیمنکو» وزیر امور داخلی اوکراین نیز اعلام کرد که تیپ‌ها و گردان‌های تهاجمی متشکل از ارتش، پلیس و گارد مرزی این کشور برای اجرای عملیات تصرف کریمه و دونباس در حال تشکیل است.

پیش از این نیز روزنامه «نیویورک تایمز» گزارش داده بود که واشنگتن در حال پذیرفتن این موضوع است که اوکراین برای حمله به کریمه، به تسلیحات و تجهیزات نظامی بیشتری نیاز دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    2 0
    د مورد خرسون هم همین رو گفت اما خرسون از اشغال آزاد شد و روسیه فقط تهدید کرد !! ادامه بده اشغال گر
  • کرامت سلیمی IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    3 4
    یکی نیست به مدودف بگه مردک لاف زن ، کشورت مثلا یک ابرقدرت اتمیه . نباید نگران حمله باشی. اگه حمله کردن باید به عنوان یک ابرقدرت بتونی نابودشان کنی. نه اینکه یک سال است فقط تهدیدات توخالی اتمی می کنی. معلومه که ریگی به کفشتون هست و از لو رفتن یک موضوع می ترسین. و الا رفتارتون رفتار یک ابرقدرت نیست. بلکه رفتار یک فرد ضعیف است که سعی در جلب توجه و حمایت دیگران دارد.
  • بهروز IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    2 1
    به امید پیروزی اوکراین بر روسیه متجاوزان زورگو,لعنت بر هر چه ظالم در جهان هست
  • ایرانی IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    2 1
    نتیجه بلند پروازهای پوتین بجایی رسیده که حالا فقط برای دفاع از خود وطرفدارانش فقط پارس میکند
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    2 0
    با 300 هزار نیرو از شمال اوکراین می توان هم کیف و هم چرنیهوف را می توان تصرف نمود البته باید پیشروی ها در امتداد رود دنیپر ادامه یابد تا ارتش اوکراین نتواند حمله زمینی کند به مقامات هم برسانید اگر کسی در مشرق باشد
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    1 0
    ایران باید ساخت 10 برابری موشک های بالستیک و و ده برابری پهبادهایی همچون مهاجر 6 و شاهدهای 129 و 181 هر کدام به تعداد 10 هزار شروع نماید چون بوی جنگ در خاورمیانه دارد شنیده می شود و اینها بازدارنده هستند
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    0 0
    حضور حداقل 200 هزار نیروی کره شمالی برای کم کردن حجم اتش اوکراینی ها از محور بلاروس واجب واجبات است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس