بدرقه‌ رئال به جام باشگاه‌های جهان با باخت؛ لالیگا تقدیم به بارسا

رئال مادرید با قبول شکست برابر مایورکا در خطر هشت امتیازی شدن فاصله‌اش با بارسلونا قرار گرفت و راهی رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان شد.

به گزارش مشرق، تیم‌های مایورکا و رئال مادرید از ساعت ۱۶:۳۰ یکشنبه به وقت تهران در چارچوب هفته‌ بیستم رقابت‌های لالیگا اسپانیا به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم میزبان با یک گل به برتری رسید.

تنها گل این مسابقه در دقیقه‌ ۱۳ به ثمر رسید. ضربه‌ سر ودات موریکی بعد از اصابت به ناچو هرناندز وارد دروازه شد تا گل به نام مدافع رئال به ثبت برسد. مارکو آسنسیو، وینگر کهکشانی‌ها در غیاب کریم بنزما می‌توانست بازی را از روی نقطه‌ی پنالتی در دقیقه‌ی ۶۰ برابر کند اما واکنش خوب پردراگ رایکوویچ مانع از این اتفاق شد.

رئال با باخت ۴۵ امتیازی ماند و در صورت پیروزی بارسا برابر سویا، فاصله‌ شاگردان آنچلوتی با صدر به هشت امتیاز افزایش پیدا می‌کند. آنها حالا با روحیه‌ای ضعیف راهی مراکش می‌شوند تا دیدار نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های جهان را برابر الاهلی مصر به انجام برسانند.

از اتفاقات جالب این بازی مصدومیت تیبو کورتوآ در گرم کردن پیش از بازی بود. او به همین دلیل جای خود را به گلر دوم رئال یعنی لونین داد.

شاگردان خاویر آگیره در تیم مایورکا با این پیروزی ارزشمند ۲۸ امتیازی شدند و در رده‌ دهم جای گرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس