کد خبر 1462127
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸

هنرمندان و خوانندگان بسیار زیادی در خارج از کشور وجود دارند که آثار هنری زیادی در زمینه موسیقی ارائه می دهند. در واقع بهترین خواننده پاپ ایرانی خارج از کشور با توجه به محبوبیت آن مشخص خواهد شد اما به طور کلی می توان به محبوبیت داریوش اقبالی در این زمینه اشاره کرد. افرادی که علاقه زیادی به موسیقی دارند بلاشک اسامی بسیاری از هنرمندان ایرانی خارج از کشور را می شناسند.

بهترین خواننده پاپ ایرانی خارج از کشور

اسامی خواننده های شاد ایرانی

خواننده هایی که در سبک های پاپ و شاد محصولات زیادی را ارائه می دهند، کم نیستند. در واقع برخی از این خواننده ها دارای محبوبیت سرتاسری در کل کشور و همچنین در تمامی دنیا هستند. شما می توانید با دانلود آهنگ جدید ایرانی شاد، لحظات خود را متفاوت رقم بزنید. به عنوان مثال هنرمند محبوب کشورمان بهنام بانی و محسن ابراهیم زاده از افراد بسیار معروف و سرشناس در زمینه موسیقی به شمار می آیند که قطعاً موزیک های شاد این خوانندگان پاپ، حال و هوای شما را نیز شاد خواهد کرد.

بهترین خواننده پاپ ایرانی خارج از کشور

بهنام بانی

بهنام بانی یکی از خواننده های مطرح در زمینه ساخت آهنگ های شاد و پاپ شناخته می شود. این هنرمند محبوب و دوست داشتنی در سال ۱۳۶۶ در دامغان به دنیا آمد است. بهنام بانی در زمان بچگی قاری قرآن بود و همیشه در صفحه اول مدرسه قرار داشت. این خواننده محبوب از همان زمان کودکی آرزوی خوانندگی و کنسرت را در سر می پروراند. در حال حاضر نیز یکی از خواننده های شاد ایرانی به شمار می آید.

شهاب مظفری

شهاب مظفری دیگر از خواننده های شاد ایرانی بوده که موفقیت های بسیار زیادی را در زمینه سبک پاپ به دست آورده است. این آهنگساز جوان متولد ۷ اردیبهشت سال ۱۳۶۷ است و اولین آهنگ او در سال ۱۳۸۷ منتشر شد. شایان ذکر است شهاب مظفری در سال ۹۶ اقدام به اخذ مجوز کرد و توانست به صورت کاملاً حرفه ای، انواع موزیک های پاپ را در ایران منتشر کند. موزیک های شهاب مظفری بیشتر در قالب احساسی هستند که به همین دلیل شهرت زیادی نیز پیدا کرده است.

بهترین خواننده پاپ ایرانی خارج از کشور

حمید هیراد

حمید هیراد یکی دیگر از خواننده های مطرح و به نام کشور ایران به شمار می آید که در زمینه خوانندگی در سبک پاپ حرف های بسیار زیادی برای گفتن دارد. این هنرمند جوان در تاریخ ۱۳۷۰ به دنیا آمد و اولین موزیک خود را با گروه پازل بند در سال ۱۳۹۵ منتشر کرد. نام این موزیک "بیتاب" بود و پس از آن در اردیبهشت سال ۱۳۹۶ موزیکی را تحت عنوان "مستم کن" منتشر نمود. حمید هیراد نیز از معروف ترین خواننده های کشور ایران است که عموم مردم آشنایی کاملی با او دارند.

برخی دیگر از گروه های موسیقی معروف در حیطه تولید آهنگ های شاد ایرانی بسیار موفق عمل کرده اند. یکی از این گروه های موسیقی مرسوم به ماکان بند است. این گروه متشکل از دو خواننده به نام های رهام هادیان و امیر مقاره است. ذکر این نکته ضروری است که آهنگسازی گروه موسیقی ماکان بند توسط یاشار خسروی انجام می‌ شود که یکی از نوازندگان به نام ساکسیفون است.

بهترین خواننده پاپ ایرانی خارج از کشور

بهترین خواننده ایران ۱۴۰۰

یکی از مهم ترین سوالاتی که برای علاقه مندان به دنیای موسیقی مطرح می شود این است که پر طرفدار ترین خواننده ایران در سال ۱۴۰۰ کیست. برخی از این خوانندگان توانستند تا بیشترین توجه را در سال ۱۴۰۰ معطوف به خود کنند. یکی از این خوانندگان آرمین زارعی است. آرمین زارعی به عنوان اولین و پرطرفدارترین خواننده ایران در سال ۱۴۰۰ که بیشترین فالوور را به خود اختصاص داده بود شناخته می شود. این خواننده در سال ۱۳۶۵ متولد شد و کار خود را در سبک پاپ و رپ به صورت مجاز در ایران آغاز کرد. لازم به ذکر است آرمین زارعی توانست اولین آهنگ مجوزدار خود را در سال ۱۳۹۸ منتشر کند. نام این آهنگ، "رفت" بود. چنانچه قصد دانلود آهنگ جدید ایرانی از بهترین خوانندگان 1400 را داشته باشید می توانید به وب سایت میفا موزیک مراجعه کنید.

محسن چاوشی

این خواننده نیز یکی از پرطرفدارترین خواننده های ایران در سال 1400 معرفی شد که از دید طرفداران و مردم توانست بیشترین دنبال کننده را داشته باشد. محسن چاوشی در سال ۱۳۵۸ به دنیا آمد و فعالیت حرفه ای خود را در سال ۱۳۸۲ آغاز کرد. سبک خوانندگی این خواننده مطرح و به نام، پاپ و راک است و از بهترین آهنگ های آن می توان به سنتوری، زندان، کجایی و بازار خرمشهر اشاره کرد.

فرزاد فرزین

فرزاد فرزین نیز یکی از پر بازدیدترین خوانندگان کشور به شمار می ‌آید که در سال ۱۳۶۰ متولد شد. فرزاد فرزین فعالیت حرفه ‌ای و جدی خود را در سال ۱۳۸۰ در ایران آغاز کرد و در حال حاضر یکی از بهترین و خوش صداترین خواننده های کشور محسوب می‌ شود که محبوبیت بالایی را نیز در بین طرفداران دارد. سبک خوانندگی فرزاد فرزین پاپ است و از محبوب ترین آهنگ های آن می توان به زخم، دیر آمدی، جای تو خالیه و کوچه ها اشاره کرد.

بهترین خواننده پاپ ایرانی خارج از کشور

احسان خواجه امیری

خواننده محبوب دیگری که در لیست بهترین خواننده ایران ۱۴۰۰ قرار دارد، احسان خواجه امیری است. این خواننده معروف در سال ۱۳۶۳ متولد شد و با آهنگی به نام "برای اولین بار" به شهرت رسید. این آهنگ در سال ۱۳۸۴ منتشر گردید. سبک خوانندگی احسان خواجه امیری نیز پاپ است و از محبوب ترین و بهترین موزیک های این خواننده می توان به یکیو دارم، وقتی میخندی و عاشق که باشی اشاره کرد.

دانلود آهنگ جدید ایرانی

بسیاری از خوانندگان حداقل به صورت سالانه یک آلبوم منتشر می‌ کنند که با در نظر گرفتن زمان انتشار آلبوم می توانید اقدام به خرید و دانلود آثار موسیقی این هنرمندان کنید. در واقع با دانلود آهنگ جدید ایرانی می توانید لحظاتی بسیار لذت بخش را رقم بزنید، چراکه موزیک و آهنگ در حال حاضر یکی از سرگرمی های جدایی ناپذیر در زندگی به شمار می ‌آیند.

کلام پایانی

خوانندگان بسیار زیادی وجود دارند که موزیک های بسیار خاطره انگیز و منحصر به فردی را تولید می کنند. این خواننده ها از هنرمندان بسیار مطرح و به نام کشور ایران به شمار می آیند. برخی از این خواننده ها شامل بهنام بانی و احسان خواجه امیری هستند که توانسته اند در بین بهترین خواننده های ایرانی در سبک پاپ بالاترین میزان بازدید و فالوور را داشته باشند. علاوه بر این از محسن یگانه و مهدی احمدوند نیز دارای پیشینه بسیار مناسبی در زمینه موسیقی هستند.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس