کد خبر 1462255
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
طاهری: مسئولان مس کرمان برای تهمت خود سند رو کنند/ اسم ساپینتو بد در رفته است

مدیر باشگاه استقلال گفت: مسئولان مس کرمان به ما تهمت زدند و باید سند رو کنند. نام ساپینتو بد در رفته است و می گویند که وی حمله می‌کند.

به گزارش مشرق، بیژن طاهری دوشنبه شب در گفت وگویی تلویزیونی، اظهار داشت: جواب دادن به حرف‌های کذب جهرمی وقت تلف کردن است. اشتباهات داوری مزید بر علت شد تا این اتفاقات بیفتد و زمانی که مس کرمان گل اول را به ثمر رساند مربی مس تنه‌ای به ساپینتو زد که منجر به کارت زرد شد.

وی افزود: در فوتبال نمی‌توانیم به هم دروغ بگوییم. یک هفته است مسوولان مس کرمان می‌خواهند سند رو کنند اما این اتفاق نیفتاده و بعد بازی اصلا نشستی برگزار نشد که مربی ما بگوید اینجا جنگل است. اصلا آنجا صدا به صدا نمی‌رسید و چطور شنیدند ساپینتو الفاظ بدی به کار برده است. از مسئولان مس کرمان می خواهم تا سند را رو کنند. در فوتبال استقلال چنین تهمت زدن‌هایی مد شده و برنامه ریزی شده است که یک کمک بیاید و تو و سینه یک سرمربی بزند.

طاهری عنوان کرد: باید کمیته انضباطی تصمیم بگیرد. ۵ روز است مس مصاحبه می‌کند که ما فیلمی داریم اما هنوز نفرستادند. دلیل اخراج همان اشتباه داوری و درگیری ایجاد شده است. هواداران استقلال پشت نیمکت ما می نشینند و ساپینتو داشته به آنها ابراز احساسات می‌کرد و باور کنید حرف های آنها سندیت ندارد.

وی گفت: اسم ساپینتو بد در رفته که او حمله می‌کند. چطور همه مربیان پرتغالی و اسپانیایی بلدند و در هیاهوی طرفداران صدا مگر به صدا می‌رسد. بازی ملوان مسئولان هلال احمر نبودند بلکه هواداران بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 0
    ایشونم مثل ماچونی ما ایرانیا ها بخاطر حسادت فراری میدیم به جای اینکه با تلاش برسیم به یکی شخص حذف میکنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس