کد خبر 1462592
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸
تیراندازی در پایگاه هوایی میزبان هواپیمای بایدن

منابع خبری از شلیک گلوله در پایگاه شکاری «اندروز» که میزبان هوایپمای رئیس‌جمهور آمریکا است خبر داده‌اند.

به گزارش مشرق، منابع خبری از شلیک گلوله در پایگاه شکاری «اندروز» بعد از ورود غیرقانونی یک فرد به محوطه این پایگاه خبر داده‌اند.

«اندروز» یک پایگاه نیروی هوایی در ایالت مریلند است که میزبان برخی از هواپیماهای دولت ایالات متحده، از جمله هواپیمای شماره یک نیروی هوایی آمریکا یا همان هواپیمای حامل رئیس‌جمهور آمریکا است.

حساب کاربری پایگاه شکاری اندروز امروز سه‌شنبه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت مردی که هویت او مشخص نیست صبح دوشنبه موفق شد به محوطه مسکونی این پایگاه «دسترسی غیرقانونی به دست بیاورد.»

در پی این حادثه یکی از ساکنان این مجموعه اقدام به شلیک گلوله کرده است. نیروهای امنیتی به صحنه رسیده و این فرد را دستگیر کرده است. در این بیانیه ادعا شده که حادثه مذکور خسارت یا تلفاتی به همراه نداشته است.

با وجود این، مسئولان در آمریکا هنوز جزئیات بیشتری در خصوص این حادثه گزارش نداده‌اند. «لاورن هیل»، سخنگوی این پایگاه در پاسخ به سوال روزنامه نظامی «استار اند استریپس» به نگرانی‌هایی درباره حریم خصوصی ساکنان اشاره کرد.

مارس کذشته نیز حادثه مشابهی در این پایگاه به وقوع پیوست. در آن حادثه یک جوان ۱۷ ساله بعد از ورود به محوطه این پایگاه دستگیر شد و مشخص شد که سلاح به همراه داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    0 0
    طرف نفوذ کرده داخل دیگه. برای اینکه ضایع نشن ،میگن توانسته دسترسی غیرقانونی بدست بیاورد! بگید گند زدیم توی امنیت و خلاص. دستسری غیرقانونی مگه یه کارت عبوره یا قالیچه پرنده؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس