کد خبر 1462681
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹
آنچلوتی: در کارهای دفاعی بسیار قوی بودیم/ به وینیسیوس جونیور اهمیت می‌دهم

رفتار آنچلوتی در تمرین رئال مادرید قبل از بازی برابر الاهلی باعث تعجب رسانه اسپانیایی شد.

به گزارش مشرق و به نقل از اسپورت، رئال مادرید در نیمه نهایی جام جهانی باشگاه‌ها باید به مصاف الاهلی مصر برود تا برنده این بازی در فینال با الهلال عربستان بازی کند.

برنامه فوتبالی ال چیرینگیتو در اسپانیا از رفتار عجیب کارلو آنچلوتی در تمرین رئال مادرید در مراکش سخن به میان آورد. این برنامه اعلام کرد که آنچلوتی تمرین رئال مادرید را به خاطر یک تماس تلفنی قطع می کند. مجری این برنامه به حالت کنایه‌وار از آنچلوتی پرسید: آقای آنچلوتی با چه کسی صحبت می‌کنید؟

کارلو آنچلوتی به خاطر نتایج ناامیدکننده‌ای که اخیرا تیمش به دست آورده است، با انتقادهای زیادی مواجه شده و حتی بحث اخراج او هم مطرح است. رئال در دیدار اخیر خود در لیگا با یک گل برابر مایورکا شکست خورد و این باعث شده است تا اختلاف تیم با بارسلونا صدرنشین به ۸ امتیاز افزایش پیدا کند که جبران آن اصلا آسان نیست.

آنچلوتی سخت در تلاش است که رئال مادرید را با قهرمان کردن در جام جهانی باشگاه‌ها از بحران خارج کند. رئال در صورت قهرمانی در این رقابت ها برای پنجمین بار خواهد بود که این جام را به دست می آورد. آنها پیش از این در سال‌های ۲۰۱۴ و۲۰۱۶ و۲۰۱۷ و۲۰۱۸ به قهرمانی در این رقابت دست پیدا کرده‌اند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس