ورزشکاران همراه با مردم در جشن ۲۲ بهمن حاضر می‌شوند/ آگاهی جوانان مانع به ثمر رسیدن توطئه دشمن شد

قهرمان کشتی جهان با بیان اینکه توطئه دشمن با آگاهی جوانان به ثمر نرسید، گفت: به کوری دشمنان این مرز بوم در جشن پیروزی انقلاب همراه مردم حضور پیدا خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، محمدحسین محمدیان درخصوص حضور ورزشکاران در یوم الله ۲۲ بهمن ماه اظهار داشت: در رابطه با حضور پرشور ورزشکاران در یوم الله ۲۲ بهمن ماه بسیج ورزشکاران کارهای خوبی انجام داده است و ما هم همراه مردم ایران در روز ۲۲ بهمن در این جشن بزرگ حضور خواهیم داشت.

وی ادامه داد: برای شور آفرینی باید از جوانان حمایت کنیم تا همواره در همه عرصه ها سرآمد همه دنیا باشند و با شور مضاعفی که در جامعه به وجود می آورند جوانان مشتاق شوند که به سمت ورزش بیایند و یک جامعه شاد و بانشاط داشته باشیم.

قهرمان کشتی جهان تصریح کرد: جوانان ما بسیار آگاه و باسواد هستند و کمتر تحت تاثیر دشمن قرار می گیرند. دشمن تلاش دارد تا با استفاده از شبکه های معاند جوانان را به سمت خودش بکشد ولی با اگاهی این نسل، این توطئه دشمن نیز به ثمر نرسیده و نخواهد رسید.

محمدیان در پایان گفت: انشاءالله به کوری دشمنان این مرز بوم، همه با هم، در جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب عزیزمان حضور پیدا خواهیم کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس