کد خبر 1462737
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
دستگیری سارق زورگیر/ فرار همدست با موتور

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق زورگیر در حین زورگیری، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمد قاسم طرهانی اظهار داشت: مأموران گشت انتظامی کلانتری شهرک قدس در حین گشت زنی موتورسواری دو ترک را حین زورگیری از یکی از شهروندان مشاهده می‌کنند که بلافاصله برای دستگیری سارقان وارد عمل شدند و یکی از سارقان که سوار بر موتورسیکلت منتظر همدست خود برای فرار بوده بلافاصله با مشاهده پلیس متواری و سارق اصلی که در حال زورگیری با سلاح سرد بوده بصورت پیاده متواری می‌شود.

وی عنوان کرد: با تعقیب و گریز بصورت پیاده در نهایت با شلیک پلیس سارق زمینگیر و دستگیر می‌شود و جهت بررسی بیشتر و اقدامات تکمیلی به کلانتری دلالت داده شد.

جانشین پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم ۳۲ ساله و دارای چندین فقره سابقه زورگیری و تحمل حبس در زندان می‌باشد و از متهم در هنگام دستگیری سلاح سرد و اموالی که دقایقی قبل از شهروند بسرقت برده بود کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم به جرم خود مبنی بر زورگیری از شهروندان معترف و تا کنون ۹ نفر از شکات نامبرده را شناسایی کردند. پ

سرهنگ طرهانی در پایان خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و تلاش برای شناسایی شکات دیگر و همچنین دستگیری همدست متهم ادامه دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمد IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    0 0
    جرا دزد زور گیر را آزاد می کنند آن هم بعد از چند فقره دزدی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس