رای شکایت کاوه رضایی از باشگاه تراکتور اعلام شد

کمیته وضعیت رای شکایت کاوه رضایی از باشگاه تراکتور تبریز را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال رای نهایی درباره پرونده شکایت کاوه رضایی از باشگاه تراکتور تبریز را به شرح زیر صادر کرد:

کمیته وضعیت بازیکنان با توجه به استدلال‌های مندرج در دادنامه و با عنایت به لزوم رعایت آثار فسخ مورخ ۶ بهمن ماه ۱۴۰۱، ضمن اعتبار قرارداد رضایی با باشگاه تراکتور تبریز برای فصل ورزشی ۱۴۰۲-۱۴۰۱، این بازیکن را به دلیل فسخ قرارداد با باشگاه تراکتور، فاقد رابطه قراردادی تشخیص و ایشان را مشمول تبصره ماده ۶ مقررات نقل و انتقالات نمی‌داند. بدیهی است بازیکن فوق پس از پایان فصل مسابقاتی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ و در اولین پنجره نقل و انتقالات می‌تواند نسبت به انعقاد قرارداد با باشگاه‌های فوتبال ایران اقدام کند.

با توجه به شکایت حسن اشجاری از باشگاه سپیدرود رشت، این باشگاه به پرداخت ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۴۱ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

رضایی در ابتدای فصل جاری با استقلال قراردادی را منعقد کرد اما با توجه به اینکه فهرست این باشگاه پر بود، او به تبریز رفت و گفته می‌شود قرارداد یک ساله‌ و دائمی را با تراکتور امضا کرده است.

این بازیکن چندی پیش قرارداد خود را با تراکتور به طور یک‌طرفه فسخ کرد که این تصمیم با واکنش تند مسوولان باشگاه تراکتور مواجه شد.

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور به‌تازگی درباره این موضوع گفته بود: چیزی به اسم بند فسخ در قرارداد او وجود ندارد. این بازیکن قرارداد یک ساله‌ای را با تراکتور منعقد کرده که در آن برای جدایی از لفظ توافق طرفین استفاده شده است. او بدون هماهنگی و با یک تصمیم شخصی قراردادش را فسخ کرده و باید به تراکتور برگردد.

منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس