کد خبر 1462929
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۲
گل دوم پرسپولیس به صنعت نفت درست بود؟

دو تن از کارشناسان داوری فوتبال ایران به تحلیل تصمیمات داور دیدار صنعت نفت آبادان - پرسپولیس پرداختند.

به گزارش مشرق، نوذر رودنیل درباره قضاوت پیام حیدری در دیدار تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و پرسپولیس به تسنیم گفت: مشکل خاصی پیش نیامد و دوندگی و قضاوت خوبی داشت. البته چهار دقیقه وقت اضافه کم بود و داور باید حداقل شش دقیقه برای نیمه دوم لحاظ می‌کرد.

وی در مورد گل‌های اول و دوم تیم پرسپولیس تصریح کرد: در صحنه گل اول پرسپولیس، ضربه دانیال اسماعیلی‌فر از خط عبور نکرد و در ادامه، توپ با ضربه شیخ دیاباته تبدیل به گل شد. این گل باید به نام دیاباته ثبت شود. در صحنه گل دوم نیز مهاجم پرسپولیس در موقعیت آفساید صاحب توپ نشد و یک مدافع صنعت نفت، آفساید را پُر کرده بود. پس گل دوم پرسپولیس هم سالم بود.

کارشناس داوری فوتبال ایران درخصوص برخورد ضربه علی فریدون به سر مدافع تیم پرسپولیس به تسنیم گفت: اگر ضربه شدید باشد، داور حتماً باید کارت قرمز نشان بدهد و اگر شدت کافی را نداشته باشد، بازیکن خاطی باید کارت زرد دریافت کند. به نظرم ضربه مهاجم صنعت نفت شدت نداشت و داور به درستی به او اخطار می‌داد.

تورج حق‌وردی، کارشناس داوری هم در گفت‌وگو با ایسنا درباره داوری دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس با قضاوت پیام حیدری عنوان کرد: حیدری در این دیدار ۲ اشتباه تاثیرگذار داشت و در نتیجه نمی‌توان گفت که او قضاوت خوبی داشته است. گل دوم پرسپولیس اشتباه بود و یک بازیکن صنعت نفت باید اخراج می‌شد.

او درباره صحنه‌های حساس و مهم این بازی توضیح داد: در صحنه گل اول پرسپولیس، ضربه اسدبیگی تبدیل به گل نشد و تمام توپ از تمام خط رد نشد و تصمیم داور در این خصوص درست بود. در دقیقه ۲۵، بازیکنان پرسپولیس معترض بودند که دروازه‌بان صنعت نفت توپ را بیرون از محوطه جریمه جمع کرده اما چنین چیزی نبود و او روی خط توپ را برداشت.

این کارشناس اضافه کرد: گل دوم پرسپولیس درست نبود زیرا دیاباته در آفساید بود و کمک داور اشتباه کرد. در دقیقه ۶۲، بازیکن صنعت نفت با لگد به صورت بازیکن پرسپولیس زد که داور باید او را اخراج می‌کرد اما به اشتباه به کارت زرد بسنده کرد. در دقیقه ۶۶، اعلام خطای بازیکن صنعت نفت روی صادقی درست بود و کارت زرد کافی بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • عبدالرضا IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    0 0
    گل دوم پرسپولیس درموقعیت افساید بود صنعت نفت درجدول موقعیت خوبی نداره واین گل صربه سنگینی به ابادان وارد کرد متاسفم
  • عبدالرضا IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    0 0
    گل دوم پرسپولیس درموقعیت افساید بود صنعت نفت درجدول موقعیت خوبی نداره واین گل صربه سنگینی به ابادان وارد کرد متاسفم
  • سلام ودرودخدابه شهدا IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    0 0
    جان آمو زن راستش بگو
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    1 1
    آقای گل محمدی اینم بدهی آقای افشاریان چقدر قشنگ نتیجه رو برای پرسپولیسیها در میاری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس