کد خبر 1462932
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵
گل‌محمدی: نفت آبادان همه حریفانش را به دردسر می‌اندازد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متأسفانه برنامه‌ریزی کرده‌اند که شرایط تیم ما را اصلاً در نظر گرفته‌اند و این اجحاف بزرگی در حق ما است. از سهیل مهدی می‌خواهیم نسبت به این مسئله ورود کنند.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی ۲ بر یک مقابل نفت آبادان در نشست خبری اظهار داشت: ابتدا در گذشت بلاژویچ را به جامعه فوتبال تسلیت می‌گویم دوم اینکه شهر خوی را فراموش نکنیم و هموطنانم عزیزمان در این سرما نیاز به کمک زیادی دارند. بازی خوبی بود از نظر نتیجه برای ما و نوع بازی که ارائه کردیم، بازی سنگینی بود. پیش بینی این بازی را کرده بودیم. نفت آبادان همه حریفانش را به دردسر می‌اندازد. قبل از بازی هم گفتم نفت خیلی پیشرفت کرده است و بازی مقابل این بازیکنان تکنیکی در خط جلو سخت است. دیدید که غافلگیر هم شدیم. برایشان آرزوی موفقیت دارم. این تیم توانایی دارد تا وسط‌های جدول هم خودش را بالا بکشد.

وی افزود: این تیم توانایی بقا در لیگ برتر دارد از بازیکنان خودمان هم تشکر می‌کنم. شرایط جوی ورزشگاه سنگین است هم هواداران آبادان حضور دارند، زمین مسابقه هم سنگین بود برای فوتبال بازی کردن؛ در این شرایط یک گل هم عقب افتادیم اما بازیکنان خیلی زود خودشان را پیدا کردند و توانستند تمرکز خوبی در بازی داشته باشند و از موقعیت‌ها خوب استفاده کردند. ذهنیت خوبی برای بردن دشتند. از تک تک آنها واقعاً تشکر می‌کنم. فشار زیادی در طول ۹۰ دقیقه تحمل کردند که در نهایت بردیم از همه بازیکنان تشکر می‌کنم.

گل‌محمدی ادامه داد: بازی خوبی بود بعد از ۲ بر یک می‌توانستیم به گل‌های بیشتری دست پیدا کنیم. اما در ضربات آخر بی‌دقت بودیم. در مجموع فوتبال زیبایی از سوی هر دو تیم ارائه شد و ان‌شاءالله همین روند بردمان را دوباره ادامه بدهیم. بعد از دو هفته نتیجه نگرفتن این برد برای‌مان خیلی اهمیت داشت. باید تمرکزمان را برای دو بازی آینده لیگ بیشتر کنیم که در هر دو میزبان هستیم و یک بازی حذفی هم با سپاهان داریم و روند خوب‌مان را ادامه بدهیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد بازگشت پرسپولیس در این بازی و اینکه برخی می‌گویند گل دوم پرسپولیس آفساید بوده است، اظهار داشت: من هنوز صحنه را ندیدم اما اینکه برخی کارشناسان گل را تأیید کرده‌اند و برخی هم آن را آفساید می‌دانند باید کارشناسان داوری بنشینند و صحنه‌های گل را دقیق‌تر ببینند. امیدوارم این اتفاق نیفتاده باشد و گل سالم باشد.

گل‌محمدی درباره اینکه در ۲۰ دقیقه آخر بازی پرسپولیس حالت تدافعی داشت، عنوان کرد:‌ یک بخش این مسئله طبیعی است حریف می‌خواهد جبران کند. البته در وقت‌های از بازی با پرس بالا شروع کردیم و حریف را مجبور کردیم در زمین خودشان بازی کنند. در ادامه هم یک مهاجم کم کردیم و به دفاع اضافه کردیم و این کار را برای ما راحت‌تر کرد به خاطر توپ‌های بلندی که ارسال شد. اما در آن دقایقی که شما می‌گوید موقعیت خاصی به حریف ندادیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم.

وی در مورد اینکه بازی شما همیشه بعد از دو رقیب‌تان یعنی استقلال و سپاهان است، گفت: باید توازن بین رقبا مشخص باشد و این توازن برقرار باشد. در مورد بازی‌های آینده‌مان می‌گویم ما ۹ روز نباید بازی کنیم و بعد از ۹ روز فشردگی زیادی وجود دارد این خیلی به ضرر تیم ما است. ما نامه هم زدیم و صحبت هم کردیم ولی متأسفانه آنها کار خودشان را می‌کنند. مسئله را به مدیر باشگاه هم گفتم. متأسفانه برنامه‌ریزی کرده‌اند که شرایط تیم ما را اصلاً در نظر گرفته‌اند و این اجحاف بزرگی در حق ما است. از سهیل مهدی می‌خواهیم نسبت به این مسئله ورود کنند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه نکونام گفت از طرف پرسپولیس تماس گرفتند و عذرخواهی کردند آیا شما می‌دانید چه کسی این کار را کرده، گفت: ایرادی ندارد که اگر من زنگ زده باشم و عذرخواهی کرده باشم. بحث عذرخواهی هم نبود من برای‌شان آرزوی موفقیت کردم. بعد از بازی هم او را ندیدم زیرا روی سکوها حضور داشت. برای تیم جواد و فولاد خوزستان به خصوص در بازی‌های آسیایی‌شان آرزوی موفقیت می‌کنم. نکاتی بود که باید حتما به او می‌گفتم خودش در جریان است. اگر عذرخواهی کرده باشم چیزی از من کم نمی‌شود. هرجا کاری کرده باشم قطعاً عذرخواهی هم می‌کنم اما همه دیدند در بازی شرایط چطور پیش رفت و چه اتفاقاتی افتاد. جواد از مربیان خوب ما است و نیاز به حمایت دارد تا در آسیا موفق باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    0 0
    خوب پیش بردی تا حالا قدرت و نفوذ لابی یعنی همین دیگه
  • حمزه IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    0 0
    یک عذرخواهی هم به طرفدارها بدهکاری.بعنوان گرانترین تیم داری سایه دو تیم دیگر را روی سرت حس می کنی.نفس ت رو گرفتن.تو بردها حاشیه ی داری تو باخت ها هم که طلبکاری
    • بیطرف IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      0 0
      ببخشید فکر کنم اخبارورزشیا د نباش نمی کنی گرانترین تیم بسته شده بادرایت سردار آجرلو کیسه میباشد لطفاادرس غلط نده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس