اطلاعیه مهم آموزش و پرورش در مورد تعویق در پرداخت حقوق فرهنگیان

وزارت آموزش و پرورش در پیامی با اشاره به اختلاف مبانی محاسبه فوق العاده رتبه بندی با سازمان برنامه و بودجه کشور از پرداخت حقوق اسفند ماه فرهنگیان به صورت علی الحساب خبر داد.

به گزارش مشرق، وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای ضمن عذرخواهی از تأخیر پیش آمده در پرداخت حقوق اسفند ماه معلمان تصریح کرد؛ با توصیه‌های رئیس جمهور در جلسه روز گذشته هیأت دولت، در خصوص پرداخت تفاوت مزایای رتبه بندی معلمان طی روزهای آینده تصمیم گیری و اقدام خواهد شد.

ضمن تبریک ایام و آرزوی سالی پر خیر و برکت برای همه همکاران فرهنگی گرامی، از تأخیر پیش آمده در پرداخت حقوق اسفند ماه، صمیمانه از همکاران دلسوز و خانواده محترمشان پوزش می‌طلبیم. خدمتگزاران شما در وزارت آموزش و پرورش در طول یک سال گذشته برای دفاع از حقوق همکاران و اجرای کامل قانون رتبه بندی به عنوان یکی از ارکان مقرر در سند تحول بنیادین از هیچ تلاشی فرو گذاری نکرده‌اند.

توقع و انتظار این بود که سازمان‌های پشتیبان و تأمین کننده منابع در اجرای این قانون همراهی به مراتب بهتری با نظام تعلیم و تربیت می‌داشتند لیکن باتوجه به اختلاف مبانی محاسبه فوق العاده رتبه بندی و بار مالی مربوطه با سازمان برنامه و بودجه کشور، حقوق اسفند بصورت علی الحساب پرداخت می‌شود.

بدیهی است، نظر به هماهنگی به عمل آمده و حمایت‌های رئیس جمهور محترم در فرمایشات روز گذشته هیأت محترم وزیران، در خصوص پرداخت تفاوت مزایای رتبه بندی همکاران عزیز طی روزهای آتی تصمیم گیری و اقدام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
    5 1
    حقوق رو نصفه دادین رتبه بندی پیشکش شما، با این گشایشهای اررزی
  • بی نام IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
    0 0
    سلام ، رتبه بندی پیش کش متاسفانه حتی حقوق به همان اندازه ی ماه های قبل نیز واریز نشده است
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
    2 1
    عذرخواهی تو سرش بخوره حقوق بدون معوقات رتبه بندی هم بار مالی داشته که یه چند غاز واریز کردند که اصلا نمیدونیم مطابق کدوم حکم این حقوق واریز شده
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
    2 0
    منظور از علی الحساب چیه؟؟؟؟؟؟
  • ساسان IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
    0 0
    با سلام ۳۰ سال خدمت کردم پرداخت حقوق اسفند ماه یک میلون سیصد پرداخت شده ۲۹ اسفند نمی دانم این همه پول چگونه خرج خانواده ۵ نفری کنم ممنون از این همه لطف توجه مسولین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس