ثبت حدود پنج میلیون اقامت مسافران نوروزی در مازندران

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت : تاکنون چهار میلیون و ۹۰۰ هزار نفر شب اقامت مسافران نوروزی در اقامتگاه‌های این استان ثبت شده است .

به گزارش مشرق، مهران حسنی روز دوشنبه این تعداد اقامت مسافران نورورزی را از زمان آغاز فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر در مازندران از تاریخ ۱۶ اسفند تا به امروز اعلام کرد.

وی با اشاره به حضور یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر مسافر در اماکن و تاسیسات اقامتی مازندران اظهار داشت : همچنان ظرفیت اقامتی استان جوابگوی حضور مسافران است و در حال حاضر این ظرفیت ها تکمیل نشده است .

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت : همچنان مناطق غرب استان بیشترین حجم حضور مسافران نوروزی را به خود اختصاص داده که تراکم مسافر در آن مناطق منجر به بروز ترافیک سنگین شده است.

وی تعداد خودروهای سواری ورودی به مازندران تا روز گذشته را ۸۰۰ هزار و ۲۵۳ دستگاه اعلام کرد و افزود: همچنین در این مدت هفت میلیون و ۱۳۱ هزار لیتر بنزین معمولی و سوپر در جایگاههای بنزین استان عرضه شد.

حسنی تعداد خودروهایی که به پارک های جنگلی مازندران وارد شدند را نیز حدود ۲ هزار دستگاه خودرو ذکرکرد.

وی اضافه کرد: در این مدت ۲۸۸ مورد بازدید از تاسیسات گردشگری مازندران انجام که منجر به ۳۹مورد تذکر و هشت مورد اخطار کتبی به صاحبان این مجموعه ها شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس