کد خبر 1474989
تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
اسلامی

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی آغاز سال ۱۴۰۲ شمسی را به ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی در سراسر جهان تبریک گفت.

به گزارش مشرق، محمد اسلامی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی فرارسیدن نوروز باستانی و آغاز سال ۱۴۰۲ شمسی را به ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی در سراسر گیتی تبریک گفت.

در پیام نوروزی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران آمده است: با حمد و ثنای پروردگار متعال و در آستانه تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن، فرارسیدن نوروز باستانی و آغاز سال ۱۴۰۲ شمسی را به ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی در سراسر گیتی، به‌ویژه مدیران، متخصصان و کارکنان صنعت افتخارآفرین هسته‌ای صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

اندر دل من مها دل افروز تویی، یاران هستند و لیک دلسوز تویی، شادند جهانیان به نوروز و عید، عید من و نوروز من امروز تویی

نوروز توالی تجلی خیره‌کننده خالق در زمین و آغاز اعتدال بهاری است که در اساطیر ایرانی به عنوان نماد پیروزی خوبی بر بدی آمده است. بهار فصل تحول و دگرگونی جماد و نبات و همه موجودات است. فصل شکوفایی گل و گیاه و سبزه و زدودن غم از دل مردمان است. اما تقارن این عید سعید باستانی با ماه پرفضیلت رمضان و ضیافت الهی، لطافت و زیبایی نوروز را دوچندان می‌سازد.

وَ هَذَا شَهْرٌ عَظَّمْتَهُ وَ کَرَّمْتَهُ وَ شَرَّفْتَهُ وَ فَضَّلْتَهُ عَلَی الشُّهُورِ

این هم آمدی، نویدبخش سعادت و شادمانی ملت عزیز ایران اسلامی است و به فضل الهی بهترین‌ها را در این سال خجسته رقم خواهد زد.

منت خدای را عز و جل که طاعتش موجب قربت است و به شکر اندرش مزید نعمت

در این ایام خجسته و نیکو، آرامش و آسایش، صفا و صمیمیت، توفیق و تدبیر و سلامتی و سعادت برای یکایک هموطنان عزیز از خداوند متعال مسئلت دارم.
در آستانه سال جدید، فرزندان پرافتخار این مرز و بوم مقدس در صنعت هسته‌ای کشور در تجدید میثاق با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و با بهره‌گیری از رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مجدانه و مصرانه در همراهی با اقشار مختلف ایران اسلامی تلاش می‌کنند تا نقش سازنده و قدرت آفرین خویش را برای اعتلای کشور عزیزمان با اجرای دقیق برنامه‌های مصوب در دولت مردمی و در توسعه دستاوردهای فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای ایفا کنند.

امیدوارم خداوند جل جلاله همواره میهن عزیز اسلامی را مشمول عنایات و الطاف کریمانه و حکیمانه خویش قرار دهد و باران رحمت بی‌دریغ خویش را بر ملت‌های مسلمان به‌ویژه ملت عزیز ایران اسلامی نازل فرماید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس