پیشنهاد شگفت‌انگیز برای خرید منچستریونایتد

پسر نخست وزیر قطر با پیشنهاد جدید برای خرید منچستریونایتد، شانس خود برای گرفتن مالکیت این باشگاه انگلیسی را به اوج خود رسانده است.

به گزارش مشرق، قطر به رهبری شیخ جاسم بن حمد آل ثانی به شدت خرید منچستریونایتد را دنبال می‌کند و حالا رسانه‌های انگلیسی فاش کرده‌اند که بعد از مذاکرات ده ساعته این هفته، آنها پیشنهاد جدید خود را به ارزش ۵.۵ میلیارد یورو ارائه کرده‌اند.

پیشنهاد جدید رهبران قطری، یک میلیارد یورو بیشتر از پیشنهاد قبلی آنهاست و اگرچه با رقم موردنظر خانواده گلیزر فاصله دارد اما بیشترین پیشنهادی است که برای خرید باشگاه به آنها رسیده است.

رسانه‌ها پیش‌بینی کرده‌اند که «انتظار می رود مالک جدید قرمز و سفیدها شراکت سرمایه گذاری به رهبری شیخ جاسم بن حمد آل ثانی باشد.» گلیزرها فوریه امسال با پیشنهاد چهار و نیم میلیارد یورویی شیخ قطر مخالفت کردند اما هنوز واکنشی به بسته جدید او برای خرید شیاطین سرخ نداشته‌اند.

شیخ جاسم بن حمد ثانی هفته گذشته از ورزشگاه اولدترافورد و امکانات کارینگتون بازدید کرده بود.این تاجر که در انگلستان تحصیل کرده است، علاقه زیادی به منچستریونایتد دارد و از پرشور این باشگاه محسوب می‌شود و به همین دلیل با انگیزه بالا وارد کارزار رقابت برای تصدی بر مالکیت باشگاه شده است.

جاسم اعلام کرده بود در صورت خرید باشگاه، ظرفیت اولدترافورد را افزایش می‌دهد و بودجه نقل و انتقالات بسیار بالایی را در نظر خواهد گرفت.

در این میان، اینکه سر جیم رتکلیف، تاجر بریتانیایی، دیگر مشتری قرمز و سفیدها، پس از پیشنهاد ۵.۵ میلیارد یورویی قطر، چگونه رفتار خواهد کرد، موضوع کنجکاوی برانگیزی خواهد بود. البته او چند روز پیش تلویحا اعلام کرد که برای نقل و انتقالات ارقام شگفت‌انگیزی را هزینه نخواهد کرد.

خانواده گلیزر، مالک منچستریونایتد اعلام کرد که آماده است این تیم جزیره ای را به مبلغ ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون یورو بفروشد.

هواداران منچستریونایتد که در سالهای اخیر انتقادات زیادی به عملکرد گلیزرها داشته‌اند، امیدوارند با مالکان تازه خود به دوران باشکوه قبلی بازگردند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
    0 1
    من حاضرم همین الان 7 میلیارد دلار بخرمش
    • IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
      0 0
      کم خوابی باعث هضیان میشه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس