کد خبر 1475278
تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۴:۵۸
رونالدو: می‌خواستم از تیم ملی خداحافظی کنم

کریستیانو رونالدو فاش کرد که قصد خداحافظی از بازی‌های ملی را داشت ولی در نهایت منصرف شد.

به گزارش مشرق، پس از حرف و حدیث‌های بسیار بالاخره کریستیانو رونالدو به تیم ملی پرتغال دعوت شد تا مشخص شود روبرتو مارتینز، مربی جدید پرتغال، همچنان روی فوق ستاره تیمش حساب می‌کند. رونالدو ماه‌های پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته و پس از یک جام جهانی کابوس‌وار و فسخ قرارداد با یونایتد، حالا در النصر به ثبات لازم رسیده است.

تیم ملی پرتغال فردا شب برابر لیختن‌اشتاین از مقدماتی یورو 2024 به میدان خواهد رفت و رونالدو در نشست خبری این بازی شرکت کرد. او در مورد شرایط این روزهای خودش گفت: «فکر می‌کنم به عنوان یک انسان حالا کامل‌تر شده‌ام و به مسائل از زاویه‌ای دیگر نگاه می‌کنم. چیزهای جدیدی یاد گرفته‌ام و خوشحالم از اینکه بار دیگر در تیم ملی هستم و مربی روی من حساب می‌کند. من هنوز می‌توانم به تیم ملی کمک کنم و البته اعتراف می‌کنم که به خداحافظی هم فکر کردم ولی پس از مشورت با خانواده به این نتیجه رسیدم که هنوز زمان خداحافظی از بازی‌های ملی نرسیده است.»

رونالدو ادامه داد: «نمی‌دانم در جام جهانی بعدی خواهم بود یا خیر و در سن من باید سال به سال پیش رفت. من دیگر نمی‌توانم برای خودم اهداف بلندمدت ترسیم کنم. فعلا به زمان حال فکر می‌کنم و نه آینده. هدفم کمک به تیم ملی است و اینکه آمادگی‌ام را حفظ کنم. البته باید دید نظر مربی تیم چه خواهد بود. من همیشه آماده کمک به جوانان هستم و این در ذات من است. من حالا مسن‌ترین بازیکن تیم هستم و آماده کمک به نسل جوان.»

رونالدو 196 بازی ملی دارد و فردا می‌تواند به رکورد 197 بازی برسد: «می‌خواهم بازیکنی شوم که رکورد بیشترین بازی در سطح ملی را دارد و به این افتخار می‌کنم. رکوردشکنی همیشه به من انگیزه مضاعف می‌دهد.»

احتمال نیمکت نشینی: «مشکلی از این بابت ندارم و باید دید مربی چه تصمیمی می‌گیرد. هر تصمیمی بگیرد، من قبول می‌کنم. من تحت هر شرایطی برای کمک به تیم آماده‌ام؛ حال چه درون زمین چه روی نیمکت.»

او همچنین در مورد ماجرای جدایی‌اش از منچستریونایتد گفت: "گاهی اوقات باید اتفاقاتی را پشت سر بگذارید تا بفهمید چه کسی پشت شماست. من مشکلی با گفتم این حرف ندارم. من دوران سختی داشتم اما در زندگی زمانی برای حسرت خوردن نیست.
زندگی ادامه دارد، چه خوب کار کنید و چه نه. این بخشی از رشد من بود. وقتی در اوج قله هستیم، نمی‌توانیم آنچه پایین رخ می‌دهد را ببینیم. حالا من آماده‌تر هستم و چیزی که مهم بود را یاد گرفتم چون هرگز چنین چیزی را مانند چند ماه اخیر پشت سر نگذاشته بودم. من حالا آدم بهتری هستم."

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس