کد خبر 1475293
تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
جدایی طارمی از پورتو؟/ شوک به هواداران اژدها با خبری که در پرتغال مثل بمب صدا کرد!

اختلاف رئیس و سرمربی باشگاه پورتو روزهای دلهره‌آوری را برای هواداران این تیم رقم زده است.

به گزارش مشرق، پس از حذف پورتو از لیگ قهرمانان اروپا و توقف برابر اینتر ایتالیا، سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو از عدم سرمایه‌گذاری در این تیم و نادیده گرفتن ارزش کاری که در پورتو انجام داده است به شدت گلایه کرد.

چند روز بعد، پینتو داکوستا رئیس سرد و گرم چشیده پورتو ادعای سرمربی این تیم را رد کرد و گفت: ما گروییچ را با ۹ میلیون، ورون را با ۱۰ میلیون، دیوید کارمو را با ۲۰ میلیون یورو و البته بازیکنانی مثل اوستاکیو و دیگران خریدیم. هیچ کمبودی در بحث سرمایه‌گذاری وجود نداشت. این اظهارات واکنش تند و ناراحتی شدید کونسیسائو را بدنبال داشت. روزنامه رکورد پرتغال خبر داد سرمربی پورتو در پی ناراحتی از رئیس باشگاه قصد دارد از هدایت این تیم کناره‌گیری کند.

انتشار این خبر در پرتغال مثل بمب صدا کرد و باعث نگرانی و شوکه شدن هواداران پورتو شد تا جایی که بار دیگر داکوستا را مجبور به گفتگو با خبرنگاران کرد. داکوستا گفت: قرارداد با کونسیسائو تا پایان سال ۲۰۲۴ است، او می‌داند که قرار است به قراردادش متعهد باشد و من می‌خواهم از آن پیروی کند. کونسیسائو هرگز نگفت سرمایه‌گذاری وجود نداشته است.

به نظر می‌رسد با این صحبت‌ها و جلسه داکوستا با کونسیسائو مشکل طرفین در ظاهر حل شده است اما ممکن است آتش اختلاف بازهم در آینده در اژدها شعله ور شود.

البته این موضوع تنها نگرانی هواداران پورتو نیست زیرا قبل از شروع فصل شایعات بسیاری درخصوص جدایی کونسیسائو مطرح شده بود و حتی از تیم‌های بزرگ اروپایی به عنوان مقصد بعدی این سرمربی پرتغالی نام برده می‌شد و کار به جایی رسیده بود که همزمان با انتشار آن اخبار صحبت‌هایی شد که این سرمربی با رفتن به یک تیم بزرگ مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو را نیز با خود به آن تیم منتقل خواهد کرد اتفاقی که با جدایی کنسیسائو خیلی دور از تصور نخواهد بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس