بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای مشترک ایران با جمهوری آذربایجان و ارمنستان

فرمانده نیروی زمینی سپاه از منطقه مأموریتی قرارگاه عاشورا در مرزهای مشترک ایران و ارمنستان و ایران و آذربایجان در شمال‌غرب کشور بازدید کرد.

به گزارش مشرق، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در نخستین روزهای سال ۱۴۰۲ با حضور در منطقه مأموریتی قرارگاه عاشورا در مرزهای مشترک ایران و ارمنستان و ایران و آذربایجان در گفت‌وگوی حضوری و چهره به چهره با جمعی از پاسداران و رزمندگان اسلام در مناطق مرزی، آمادگی‌های رزمی و دفاعی آنان را ارزیابی و از هوشیاری، روحیه و انگیزه بالا و مجاهدت‌های شبانه‌روزی آنان در شرایط گوناگون جغرافیایی و آب و هوایی قدردانی کرد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه طی این بازدید خطاب به رزمندگان، گفت: مسئله دفاع از امنیت، سرما، گرما، ایام تعطیل و غیر تعطیل نمی‌شناسد و باید در همه حال برای حفظ آن در اوج هوشیاری و آمادگی باشیم، امری که شما عزیزان به خوبی و با هوشیاری و درایت به آن توجه دارید.

گفتنی است؛ طی روزهای گذشته فرمانده نیروی زمینی سپاه و هیأت همراه از مرزهای شمال‌شرقی و مرز تایباد نیز بازدید و با مرزبانان و رزمندگان نیروی زمینی سپاه دیدار و گفت‌وگو کرد و سال نو را به آنان تبریک گفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 15
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی IR ۰۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
    8 11
    زنده باد سرداران محافظ ایران
    • TR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
      2 5
      زنده بادایران وایرانی.
    • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
      0 5
      🇮🇷💪💪💪

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس