کد خبر 1475407
تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۴:۴۷
پایان غیرمنتظره دوران ناگلزمن در بایرن‌؛ توخل سرمربی جدید باواریایی‌ها؟

برخی اخبار از اخراج یولین ناگلزمن از بایرن مونیخ حکایت دارد.

به گزارش مشرق، بیلد آلمان نوشت: بایرن‌ مونیخ به دلیل نارضایتی از عملکرد یولیان ناگلزمن تصمیم به اخراج سرمربی ۳۵ ساله خود گرفت. این خبری است که هنوز به صورت رسمی اعلام نشده ولی بسیاری از خبرنگاران مطرح دنیای فوتبال آن را اعلام کرده‌اند.

فابریتزیو رومانو خبرنگار مطرح دنیای فوتبال از اخراج ناگلزمان خبر داد. او در توییتی نوشت یولیان ناگلزمن به زودی از سمت سرمربیگری اف سی بایرن برکنار می‌شود. اخباری که اوایل امشب فاش شد، اکنون توسط منابع باشگاهی نیز تایید شده است.

ناگلزمن در حالی از بایرن برکنار شده که در این فصل UCL، تیمش را با رکوردی ۱۰۰ درصدی به یک چهارم نهایی رسانده و در بوندسلیگا، تنها یک امتیاز با دورتموند صدرنشین فاصله دارد. او که ۸۴ بار روی نیمکت باوارایی ها نشست (۶۰ برد، ۱۴ تساوی و ۱۰ شکست)، یک قهرمانی لیگ و دو قهرمانی در سوپرکاپ آلمان را به ویترین افتخارات این تیم اضافه کرد. بایرن با هدایت ناگلزمن در ۳۷ بازی۱۱۲ گل زده و تنها ۳ شکست داشت.

با اعلام جانلوکا دی مارتزیو و فابریتزیو رومانو، توماس توخل ۴۹ ساله با قراردادی دو و نیم ساله تا تابستان ۲۰۲۵ هدایت بایرن‌مونیخ را به عهده خواهد گرفت و جانشین یولیان ناگلزمن خواهد شد.

توخل پیش‌تر، در میانه فصل ۲۱-۲۰۲۰ هدایت چلسی را به عهده گرفت و این تیم را به قهرمانی UCL رساند و حالا، قبل از مصاف بایرن با منچسترسیتی سرمربی باواریایی‌ها خواهد شد.

️این تصمیم پس از شکست بایرن مونیخ برابر لورکوزن در بوندسلیگا و همچنین رویارویی باواریایی‌ها با منچسترسیتی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳ گرفته شد. توماس توخل سابقه پیروزی برابر پپ گواردیولا در فینال لیگ قهرمانان را در کارنامه دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس