کد خبر 1476408
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸
انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در "ایرانشهر"

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در ایرانشهر و کشف ۲۱ قبضه سلاح کلت کمری غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار "دوستعلی جلیلیان" اظهارداشت: پس از اطلاع مأموران انتظامی ایرانشهر مبنی بر انتقال تعدادی سلاح جنگی از مرزهای شرقی و اینکه قاچاقچیان قصد انتقال آن با یک دستگاه خودرو سواری به محلی مشخص را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و فنی پلیسی موفق به شناسایی خودرو پژو ۴۰۵ متعلق به قاچاقچیان شده و جهت بررسی بیشتر به آن دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد : در همین راستا راننده خودروی مذکور عرصه را بر خود تنگ دیده و به محض رویت ماموران با استفاده از پستی بلندی های اطراف و موقعیت جغرافیایی منطقه خودرو را در حاشیه یکی از روستاها رها و متواری می‌شود.

بیشتر بخوانید:

صنعا: ادعای قاچاق سلاح از ایران یاوه‌گویی است

وی با اشاره به اینکه هویت متهم برای پلیس محرز شده و تلاش ها جهت دستگیری وی ادامه دارد اظهارداشت: ماموران در بازرسی از خودروی متهم تعداد ۲۱ قبضه سلاح کلت کمری غیرمجاز کشف و ضبط کردند.

سردار جلیلیان با تاکید بر اینکه وجود سلاح غیرمجاز یکی از عوامل بسترساز جرایم خشن اعم از تیراندازی، سرقت‌های مسلحانه و قتل هست از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در ارتباط با قاچاق سلاح و مهمات و همچنین دارندگان سلاح غیرمجاز دارند را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    0 0
    سلام و درود بسیار فراوان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس