کد خبر 1476414
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱
اذعان وزیر جنگ برکنار شده رژیم صهیونیستی به اوضاع پیچیده امنیتی

وزیر جنگ برکنار شده رژیم صهیونیستی ضمن تکرار ادعاها درباره ایران، به اوضاع امنیتی پیچیده این رژیم اذعان کرد.

به گزارش مشرق و به نقل از المیادین، وزیر جنگ برکنار شده رژیم صهیونیستی طی سخنانی گفت: اسرائیل شاهد یک دوره امنیتی پیچیده است؛ از سوی دیگر ایران در حال جنگ فرسایشی علیه تل آویو و پیشبرد برنامه خود برای دستیابی به سلاح هسته‌ای است.

بر اساس این گزارش، «یوآف گالانت» در دیدار با «رونین بار» رئیس شاباک و تعدادی از مقامات بلندپایه نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که امکان شعله ور شدن اوضاع در تمام عرصه‌ها در اراضی اشغالی وجود دارد.

از سوی دیگر، گالانت در مورد برکناری خود توسط بنیامین نتانیاهو به صراحت به این موضوع اشاره نکرد و فقط گفت: مانند کسانی که تصمیم گرفتند زندگی خود را وقف امنیت اسرائیل کنند، ما نیز باید جامعه اسرائیل را آرام کنیم و گفتگوی واحدی برقرار کنیم.

اظهارات وزیر جنگ برکنار شده صهیونیست پس از اعتراضات خشونت آمیز در سرزمین‌های اشغالی و امتناع فزاینده نظامیان از خدمت در ارتش بیان می‌شود. این اظهارات او در حالی است که برخی منابع عبری اعلام کردند گالانت پذیرفته است که با عذرخواهی از نتانیاهو به محل کار خود بازگردد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    3 0
    اومیدوارم بچه های تلاویو بنزین و گلوله به اندازه کافی ذخیره کرده باشند تا انتقامی اساسی از ایجاد اشوب در ایران از این صهیون ها بگیریم.
  • IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
    3 0
    ای خدا کی اینها گورشون رو از خاورمیانه گم میکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس