کد خبر 1476738
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
۴ کشته بر اثر طوفان شدید در آمریکا

طوفان‌های شدید در آمریکاکه در سال جاری میلادی خسارات و تلفات زیادی را بر جای گذاشته، بار دیگر ۴ کشته در ایالت‌های آرکانزاس و ایلینوی بر جای گذاشت.

به گزارش مشرق از خبرگزاری آسوشیتدپرس، یک سامانه طوفانی سهمگین ایالت‌های جنوب و غرب میانه آمریکا را درنوردید و با به دنبال داشتن طوفان‌های مرگبار، خانه‌ها و مراکز خرید را در ایالت آرکانزاس نابود کرد و سقف یک سالن کنسرت در ایالت ایلینوی را فرو ریخت. در جریان این حوادث دست کم ۴ تن در این دو ایالت کشته و ده‌ها نفر زخمی شدند.

مقام‌های آمریکایی اعلام کردند که حداقل یک نفر در شهر «لیتل راک» ایالت آرکانزاس کشته و بیش از ۲۰ نفر زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم است. شهر «وین» در شمال شرقی آرکانزاس نیز ویران شده و مسئولان در آنجا دو کشته و گرفتاری برخی افراد در زیر آوار را گزارش کردند.

از سوی دیگر مقامات ایالت ایلینوی گفتند که سقف یک سالن کنسرت در جریان گردباد در شهر «بلویدر» این ایالت ریزش کرده و یک نفر کشته و ۲۸ نفر زخمی شدند که پنج نفر از آنها به شدت زخمی شدند. اداره پلیس بلویدر گفت که ریزش سقف زمانی رخ داد که طوفان شدیدی در منطقه جاری شد و ارزیابی اولیه این است که گردباد باعث خسارت شده است.

شین وودی رئیس پلیس بلویدر صحنه پس از ریزش سقف سالن کنسرت را تحت عنوان "آشوب، هرج و مرج مطلق" توصیف کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس