کد خبر 1487629
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲
image-20230508171154-2.png

اگر به دنبال خریدی بدون مشکل و بهترین تجربه سینمایی در اتاق پذیرایی خود هستید، جای دوری نروید با تلویزیون های سونی 2023 می‌توانید سینما را به خانه خود بیاورید.

تلویزیون‌های سونی به کلی محبوب هستند اما در بین مدل‌های مختلف آن چند عددشان بیشترین میزان رضایت را بین کاربران دارند. اگر به دنبال خریدی بدون مشکل و بهترین تجربه سینمایی در اتاق پذیرایی خود هستید، جای دوری نروید با تلویزیون های سونی 2023 می‌توانید سینما را به خانه خود بیاورید.

هر چه تنوع بیشتر باشد، انتخاب دشوارتر می‌شود. به همین دلیل سعی کرده‌ایم با معرفی 3 تلویزیون محبوب سونی در سال 2023 کمی از سختی مسیر را کمتر کنیم و بهترین محصولات این برند را به شما معرفی کنیم تا بتوانید بهترین تلویزیون را بسته به نیاز خریداری کنید. سونی یکی از برندهای معروف و معتبر در زمینه تلویزیون های اسمارت است که هر ساله جزو 3 برند پرطرفدار جهان است؛ بنابراین با خرید تلویزیون فورکی سونی می‌توانید مطمئن باشید که بهترین کیفیت را دریافت خواهید کرد. ما در اینجا محصولات پرفروش و با کیفیت عالی را در چند سری مختلف معرفی می‌کنیم که برای انواع کاربران با بودجه‌های مختلف مفید خواهند بود. شما می‌توانید جدیدترین تلویزیون های سونی را از فروشگاه افرالند با تخفیف خریدار کنید.

تلویزیون‌های سونی به کلی محبوب هستند اما در بین مدل‌های مختلف آن چند عددشان بیشترین میزان رضایت را بین کاربران دارند. اگر به دنبال خریدی بدون مشکل و بهترین تجربه سینمایی در اتاق پذیرایی خود هستید، جای دوری نروید با تلویزیون های سونی 2023 می‌توانید سینما را به خانه خود بیاورید.

با خرید تلویزیون سونی شما مجموعه ای از امکانات درخور و معقول را دریافت می کنید که کیفیت ساخت و ظاهری مینیمال هم شاملش می شود. بی شک ظاهر محسور کننده و کیفیت متریال تلویزیون های Sony در حباب قیمتی این محصولات نقش دارد اما سونی در ازای پولی که از شما می گیرد چیزی را به شما می دهد که از داشتنش پشیمان نخواهید شد.

در صورتی که تمایل دارید به صورت تخصصی‌تر با محصولات سونی آشنا شوید می‌توانید نگاهی به لاین آپ تلویزیون سونی 2023 و قیمت آن‌ها بیندازید. افرالند در این صفحه جدیدترین و پرطرفدارترین تلویزیون های Sony در بازار ایران را معرفی کرده‌ است که می‌توانید از بین آن‌ها تلویزیون جدیدتان را خریداری کنید. تمامی تلویزیون‌های فروشگاه افرالند دارای گارانتی معتبر و ضمانت اصالت هستند.

تلویزیون های سونی محبوب بازار ایران

هر چند تنوع مدل‌های تلویزیون سونی به نسبت رقبا کمی پایین‌تر است اما در جدول زیر می‌توانید بهترین و پرفروش‌ترین تلویزیون‌های سونی در بازار ایران را مشاهده کنید. ما سعی کرده‌ایم در این صفحه ۳ مدل محبوب سونی را به شما معرفی کنیم که تقاضای بیشتری دارند اما اگر دنبال مدل‌های بیشتر هستید می‌توانید از جدول زیر انتخاب کنید.

مدل

نوع نمایشگر

تلویزیون ال جی X80L

LED

تلویزیون ال جی X85L

LED

تلویزیون ال جی X90L

LED

تلویزیون ال جی X95L

Mini LED

تلویزیون ال جی A80L

OLED

تلویزیون ال جی A95L

QD-OLED

تلویزیون سونی X80L اقتصادی‌ترین مدل

در بین مدل‌های مختلف برند Sony اقتصادی‌ترین تلویزیون بعد از مدل سری 7 آن، تلویزیون سونی X80L است. همانطور که در ابتدا اشاره کردیم اینجا فقط مدل‌های محبوب را معرفی خواهیم کرد به همین دلیل از معرفی تلویزیون سونی X75WL خودداری کرده‌ایم. تلویزیون X80L نمایشگری با رزولوشن 4K و پردازنده X1 است که پنل IPS و بک لایت Direct LED دارد.

3 تلویزیون محبوب سونی در سال 2023 کدامند!؟

این محصول برای کاربری‌های روزانه و غیر گیمینگ گزینه‌ای عالی است که کیفیت بسیار بالایی دارد. طراحی محصول شبیه دیگر نسخه‌های سونی است و «به دلیل ارزان‌تر بودن» شاید کمی ضخیم‌تر دیزاین شده باشد. این مدل همچون دیگر نمایشگرهای سونی سیستم عامل اندروید دارد و به صورت کلی تمام کارهایی که از یک تلویزیون Smart انتظار دارید را برآورده خواهد کرد.

با ورود به سال 2023 از تلویزیون سونی X80L رونمایی شد که جزو نمایشگرهای مناسب تماشای فیلم و سریال و استفاده معمول روزمره است. تلویزیون X80L سری 8 به عنوان یک LED میان رده، کیفیت تصویر بسیار عالی دارد و به نسبت رقبا قیمت بالاتری دارد که البته به دلیل کیفیت ساخت و تصویر طبیعی‌تر است. این مدل نسخه جدید تلویزیون سونی است که با پردازنده قوی‌تر و امکانات بروزتر وارد بازار می‌شود.

تلویزیون سونی X85L اقتصادی‌ترین گیمینگ

تلویزیون سونی X85L اقتصادی‌ترین نمایشگر گیمینگ این برند با رفرش ریت 120 هرتز و پشتیبانی از پورت HDMI 2.1 است که سازگاری بالایی با کنسول‌های نسل نهم به خصوص کنسول‌های پلی‌استیشن دارد. این مدل هم کیفیت تصویر فورکی دارد ولی برخلاف گزینه قبل دارای پنل VA است که برای گیمینگ گزینه بهتری است و کنتراست و دقت رنگی بهتری دارد. این محصول همچنین دارای بک لایت Full Array LED Dimming می‌باشد که به نسبت نسخه پارسال خود ارتقاء چشمگیری پیدا کرده و امسال با افزایش نقاط نوری می‌تواند نورپردازی بهتری بر روی صفحه نمایش انجام دهد.

اگر یک گیمر حرفه‌ای ولی با محدودیت بودجه همراه هستید، این مدل گزینه‌ای حرفه‌ای و بصرفه‌ است که امکانات بسیار خوبی ارائه می‌دهد. سیستم عامل اندروید بر این تلویزیون نیز سوار است و دارای رابط کاربری Google TV می‌باشد که کار با آن بسیار ساده، سریع و روان است و می‌توانید هر برنامه اندرویدی را روی آن نصب کنید. سونی سعی کرده است امسال در تلویزیون‌های جدید خود با داشبورد اکو «Eco Dashboard» مصرف انرژی نمایشگرها را کاهش دهد تا قدمی مثبت در کمک به محیط زیست برداشته باشد.

سونی با ارتقاء چشمگیر تلویزیون‌ها هر ساله آتش رقابت را داغ‌تر از قبل می‌کند و هیجان را به نیمه وسط بازار بین نمایشگرهای میان رده می‌کشاند. تلویزیون سونی X85L میان‌رده‌ای چابک برای گیمینگ و استفاده روزمره است که با پنل Full Array Dimming می‌تواند رقبایی همچون کیولد و کیوند را به حاشیه بکشاند.

تلویزیون سونی X90L بهترین برای بازی

در خانواده نمایشگرهای سری 9 امکانات و قیمت سونی بالاتر می‌رود. تلویزیون سونی X90L بهترین نمایشگر گیمینگ این برند است که در اوایل به عنوان سازگارترین تلویزیون برای پی اس 5 تولید می‌شد در این چند سال اخیر پیشرفت‌های بسیار زیادی به خود دیده و هر ساله به کله گنده‌های ال جی و سامسونگ رقابت می‌کند. این مدل از پردازشگر هوش شناختی سونی یعنی XR Cognitive Processor پشتیبانی می‌کند و دارای پنل VA با بک لایت Full Array LED Dimming است. این مدل در مقایسه با نسخه سری 8 اقتصادی سونی کیفیت تصویر و سرعت عمل بهتری دارد و طبیعتاً با صرف هزینه بیشتر باید انتظار کیفیت بهتر هم داشته باشید.

بخش جذاب دیگر مربوط به سیستم عامل است که در همه تلویزیون‌های سونی مشترک است. برخلاف سیستم عامل‌های دیگر همچون Tizen یا WebOS کاربران ایرانی هیچ محدودیتی را با اندروید تجربه نمی‌کنند و به راحتی می‌توانیم برنامه‌های مختلف را بر روی تلویزیون نصب کنیم، اما قضیه برای دیگر سیستم عامل‌ها کمی چالشی است و محدودیت‌های خود را دارد.

با وجود اینکه تلویزیون سونی X90L از بیشتر مدل‌های همرده قیمت بیشتری دارد اما داشتن پردازنده XR هوش شناختی و سیستم عامل Google TV نسخه 11 در کنار کیفیت ساخت بسیار عالی خرید آن را توجیه می‌کند. با سونی می‌توان حس کیفیت واقعی اورجینال بودن را درک کرد و جوهره واقعی تصاویر را با رنگ‌های سرزنده و درخشان در دل نمایشگر دید.

خرید تلویزیون سونی از افرالند

ما در این مطلب 3 تا از محبوب‌ترین تلویزیون های سونی سال 2023 را به شما معرفی کردیم. هر کدام از این مدل‌ها مناسب عده خاصی از کاربران هستند ولی نکته مهم اینجاست که برای هر کاربری تلویزیون مناسبی وجود دارد. نکته مهمی که در خصوص تلویزیون‌های سونی باید مورد توجه قرار گیرد مربوط به قیمت‌گذاری آن‌ است. معمولاً قیمت تلویزیون سونی در مقایسه با دیگر برندها 15 تا 20 درصد بیشتر است و دلیلش مربوط به کیفیت و استراتژی خود برند است. بیشتر طرفداران سونی معتقدند که این برند ارزش هزینه بیشتر را دارد، نظر شما چیست؟


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس