کد خبر 1492850
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
خاویار

خاویار بدلیل خواص بی نظیر خود هر روزه افراد بیشتری را بسوی خود جلب می‌کند. این دانه‌های ریز که مملوء از مواد مغذی است می‌تواند بسیاری از بیماری‌ها را درمان نماید.

به گزارش مشرق، روش مصرف خاویار می‌تواند بسیار متنوع باشد؛ افرادی که با این ماده غذایی آشنا می‌شوند برایشان جای سوال است که خاویار را چگونه باید خورد؟

خاویار یک ماده غذایی کامل نیست یعنی به عنوان یک وعده غذایی کامل مصرف نمی‌شود. در واقع خاویار را به عنوان پیش غذا و اشتها آور مصرف می‌کنند؛ بنابراین مصرف این ماده غذایی دارای نکات مهم و جالبی است که با همراهی این مقاله از می‌توانید از آن لذت ببرید.

خاویار را چگونه بخوریم؟

بسیاری برایشان سوال است که طعم خاویار هنگام سرو آن حفظ شود یا چاشنی زده شود؟ این پاسخ خیلی به سلیقه افراد بستگی دارد. بسیاری میل دارند تا طعم خاویار تغییر نکند و بسیار برایشان لذت بخش‌تر است که با چاشنی مصرف کنند. اما چاشنی‌هایی که برای خاویار استفاده می‌شود انوع پیازچه، مو سیر، شوید، اسفناج و لیمو ترش می‌باشد. در برخی موارد که طعم خاویار برای برخی افراد خوشایند نیست، بهتراست همراه با این چاشنی‌ها مصرف شود.

معمولاً توصیه می‌شود خاویارهای درجه یک بدون چاشنی زدن سرو شوند. از روش مصرف خاویار می توان به مصرف این ماده غذایی ارزشمند در کنار نان سفید، پنکیک، پوره سیب زمینی، تخم مرغ و تخم بلدرچین آبپز، نان تست برشته شده، میوه اووکادو، خامه ترش، و کره و انواع بیسکویت شیرین سرو نمود.

فهرست قیمت خاویار موجود در بازار به شرح زیر است.

نام کالا

قیمت (تومان)

خاویار بلوگا امپریال میراث خاویار کاسپین ایرانیان - ۵۰ گرم

۲,۲۰۰,۰۰۰

خاویار بری کلاسیک میراث خاویار کاسپین ایرانیان - ۱۵ گرم

۳۷۴,۵۰۰

خاویار بلوگا امپریال میراث خاویار کاسپین ایرانیان - ۱۵ گرم

۶۸۰,۰۰۰

خاویار بری کلاسیک میراث خاویار کاسپین ایرانیان - ۲۵ گرم

۶۰۷,۵۰۰

خاویار بری کلاسیک میراث خاویار کاسپین ایرانیان - ۵۰ گرم

۱,۱۸۸,۰۰۰

خاویار بری کلاسیک میراث خاویار کاسپین ایرانیان - ۳۰ گرم

۸۱۶,۳۰۰

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    3 0
    چه خبره باباایناکه دیگه به دلارنیست بدین مردم هرپیرزنی روتوخیابون میبینیم پادردداره اینا روبدین مردممون بخورن دیروزیه سینمایی میدیدم اتفاقاانگلیسیه میگفت خاویارخزره حالم حاجی گرفته شداساسی چون توعمرم نخوردم مامانم طمان شاهیه یه بارمیگفت خوردم
  • ناشناس IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    9 0
    اینارو برای مجلسیای مفتخور داری میگی ؟ آره دیگه ما مردم عادی که زورمون نمیرسه بخریم . بدین به همونایی که شاسی بلند دادین
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    4 0
    نوش جان پولدارها و ..... بنفش که در دوران ریاستشان همراه با قرقاول در ویلای حاشیه سد لتیان میل می کردند
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    10 1
    مشرق هدف از این گزارش تحقیر ما مردم فقیره؟
  • علی IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    8 1
    خدا وکیلی تو این آشفته بازار گرونی مواد غذایی الان دغدغه مردم اینه که خاویار 50 گرم دو میلیون رو چجوری مصرف کنند؟ والا ما تو دخل و خرج همون گوشت گوسفندی خودمون موندیم. بی خیال بابا!!!
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    2 1
    بوی گند ماهی خام میده.
  • US ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    0 0
    من نمیدونم علما با چه استنادی تخم یک ماهی بدون فلس رو از ردیف گربه ماهی‌ها و کوسه هست حلال تشخیص دادن؟ ماهی خاویار فلس یا پولک نداره، اون دو سه تا جسم سختی هم که پیدا کردن شکل پولک داره، فلس یا پولک خارجی یا پوستی نیستن، بلکه فیوژن استخوان‌های داخلی با پوست هستن که پوست و فلس محسوب نمیشن. اگرچه که حکم حلال و حرام بودن ماهی پولک دار و بدون پولک ریشه در شرع در دین یهود داره، یک اصل اسلامی نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس