کد خبر 1493121
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۰
هشدار جدی؛ خوابیدن در این ساعت باعث مرگ می‌شود!

تحقیقات جدید داده‌های رتبه ‌بندی سلامت را تجزیه و تحلیل کرده تا درصدی از بزرگسالان را که به طور متوسط ​​ کمتر از ۷ ساعت در شب می ‌خوابند، شناسایی کند.

به گزارش مشرق، تحقیقات جدید داده‌های رتبه ‌بندی سلامت را تجزیه و تحلیل کرده تا درصدی از بزرگسالان را که به طور متوسط کمتر از ۷ ساعت در شب می ‌خوابند، شناسایی کند.

بر اساس داده های اخیر، ۴۳.۲ درصد از بزرگسالان کمتر از ۷ ساعت در شب می خوابند. داده ها نشان می دهد که ۳۵.۲ درصد از آمریکایی ها به طور متوسط کمتر از میزان استاندارد خواب شبانه دارند.

داده های خواب نشان داده است که خواب کمتر از هفت ساعت در شب با سلامتی ضعیف مانند افزایش وزن، افزایش خطر ابتلا به دیابت، بیماری قلبی و افسردگی مرتبط است. در این راستا یکی از محققان اعلام کرد: داشتن ۷ ساعت خواب منظم یا بیشتر منجر به بهبود توانایی‌ های شناختی بهتر و کاهش خطر نگرانی ‌های سلامتی به طور عمومی می‌ شود.

جالب اینجاست که این مطالعات نشان داد که مردم در نقاط مختلف دنیا الگوهای خواب متفاوتی دارند و حتی داده ها نشان دهنده تفاوت های بزرگ در سراسر یک کشور هستند. به طوریکه در ایالات متحده، ۴۲.۵ درصد از بزرگسالان در ایالت ویرجینیای غربی و ۴۰.۶ درصد از ساکنان اوهایو کمتر ۷ ساعت خواب شبانه دارند و این الگو در ایالات مختلف، متفاوت است.

به گفته محققان، بهبود طول و کیفیت خواب برای عملکرد بدن و مغز حیاتی بوده و چندین راه ساده وجود دارد که همه می توانند در برنامه های روزانه خود برای بهبود وضع خواب پیاده سازی کنند. اول اینکه در هر شرایطی به برنامه خواب خود پایبند باشید؛ این امر به بدن کمک می کند تا در یک زمان خاص به خواب رفته و در زمانی که نیاز دارید، بیدار شود و به مرور زمان با این زمان خواب سازگاری پیدا کنید. دوم اینکه اطمینان حاصل کنید که اتاق شما خنک، تاریک و ساکت است. این شرایط محیطی غریزه بدن را برای خواب تقویت می کند. سوم در نظر داشته باشید که با شکم سیر یا گرسنه به رختخواب نروید؛ یافتن نقطه تعادل مناسب برای جلوگیری از ناراحتی که می تواند شما را بیدار نگه دارد حیاتی است.

به گفته دانشمندان اطمینان از اینکه زمانی را برای در نظر گرفتن این تغییرات در برنامه روزانه خود صرف می کنید می تواند به کیفیت خواب و در نتیجه سلامت کلی شما کمک می کند.

منبع: سینا پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    0 1
    امام خمینی هم بیشتر از سه ساعت در طول شبانه روز استراحت نمیکرد، عمر با برکتی هم داشتن، مشکل حاد هم تا اواخر عمر نداشتن، این یافته محققان رو هم بذارید دم کوزه آب شو بخور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس