کد خبر 1493771
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳

لیستی از بهترین هتل‌های رشت

با انتخاب بهترین هتل رشت می‌توانید اقامت و سفری خاطره انگیز داشته باشید. استان گیلان و مرکز آن رشت با داشتن جاذبه‌های گردشگری و طبیعی منحصر به فرد از برترین مقاصد گردشگری ایران است. از این رو هتل‌های متعددی در رشت برای رفاه حال مسافران در نظر گرفته شده است. شما 24 فرصت دارید تا بهترین هتل های رشت را انتخاب و رزرو کنید. در این مقاله به بررسی و ارائه بهترین هتل‌های رشت می‌پردازیم.

هتل‌های لوکس رشت

هتل‌های مجلل رشت برای کسانی که به دنبال اقامتی راحت هستند، انتخاب خوبی است. هتل‌های 4 و 5 ستاره رشت با خدمات و امکانات بی عیب و نقص بهترین هتل‌های رشت را به خود اختصاص می‌دهند که در فصول مختلف سال پذیرای مسافران زیادی است. مهم‌ترین این هتل‌های مجلل عبارت‌اند از:

هتل بزرگ کادوس رشت

هتل کادوس در رشت هتلی پنج ستاره است که در سال ۱۳۶۲ فعالیت خود را آغاز کرد. هتل کادوس ۴ طبقه و ۹۶ واحد اقامتی شیک و تمیز دارد. این هتل در سال 1391 به منظور ارتقای کیفیت خدمات بازسازی شده و امکانات آن به روز و تکمیل شده است. هتل کادوس در نزدیکی مرکز شهر رشت قرار دارد و دسترسی خوبی به جاذبه های شهر از جمله ساختمان شهرداری، پل آجری چمارسرا، باغ قدیمی محتشم، عمارت کلاه فرنگی، آرامگاه میرزا کوچوک خان، موزه رشت و ... دارد.

اگر قصد سفر به گیلان و داشتن اقامتی راحت را دارید، هتل 5 ستاره کادوس رشت را به شما پیشنهاد می‌کنیم. از امکانات این هتل می‌توان به رستوران‌های متعدد، کافه، 4 زمین تنیس، استخر روباز مردانه، اتاق‌های فراوان مجهز به آخرین تکنولوژی روز دنیا، تالار عروسی، تالار عروسی و ... اشاره کرد.

آدرس هتل بزرگ کادوس: رشت، خیابان منثریه.

هتل شبستان رشت

یکی دیگر از هتل‌های مجلل شبستان رشت هتل چهار ستاره شبستان را می‌توان نام برد که در سال 1390 تأسیس شد. هتل شبستان رشت هتلی 6 طبقه با 19 اتاق مجلل و شیک با امکانات و خدمات مدرن و با کادری مجرب و کاربلد در خدمت مسافران عزیز است. موقعیت خوب این هتل باعث شده تا مهمانانش به‌راحتی به مرکز شهر رشت و همچنین مکان‌ها و جاذبه‌های زیادی مانند سبزه پارک، موزه رشت، مقبره میرزا کوچک خان و غیره دسترسی داشته باشند. با اقامت در هتل شبستان که به‌عنوان بهترین هتل رشت نیز شناخته می‌شود می‌توانید سفری فراموش‌نشدنی را تجربه کنید.

لیستی از بهترین هتل‌های رشت

از مهم‌ترین امکانات این 4 می‌توان به رستوران با ظرفیت 80 نفر، سرو انواع غذاهای ایرانی و محلی گیلان، کافی شاپ، جکوزی، تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، پارکینگ، خدمات نظافتی و ... اشاره کرد.

آدرس هتل شبستان: گلسار ابتدای، بلوک راست، خیابان بنت الهدی.

هتل‌های رشت با قیمت مناسب

افرادی که قصد سفر مقرون به صرفه به رشت را دارند می‌توانند در هتل‌هایی که قیمت مناسب دارند اقامت کنند. هتل‌های ارزان رشت متناسب با امکانات و خدماتی که دارند، نرخ‌های مناسبی برای اقامت راحت مسافران خود فراهم می‌کنند.

هتل غدیر رشت

هتل غدیر رشت هتلی دو ستاره است که در سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرد.این هتل 17 اتاق دو تخته و سه تخته با امکانات خوب دارد. می‌توان گفت هتل غدیر با قیمت مناسب یکی از بهترین هتل‌های رشت به شمار می‌رود. این هتل در منطقه‌ای خوش آب و هوا به نام کوچ اصفهان در 15 کیلومتری رشت واقع شده و دسترسی خوبی به شهرهای اطراف دارد.

هتل قادر رشت چه امکاناتی را در اختیار مسافران خود قرار می دهد؟

هتل غدیر رشت امکانات و خدماتی مانند پارکینگ، فضای سبز، رستوران، اینترنت نامحدود، خانه‌داری، پذیرش 24 ساعته، سرمایش و گرمایش و تهویه مطبوع، تاکسی سرویس و ... را به مسافران خود ارائه می‌دهد.

آدرس هتل علم غدیر: رشت، کوچ سیفهان، کمربندی امام رضا، امام رضا ساکوره تئوتس دکاپایی.

هتل اردیبهشت رشت

لیستی از بهترین هتل‌های رشت

یکی دیگر از هتل‌های با قیمت مناسب در رشت، هتل دو ستاره اردیبهشت است. این هتل یکی از قدیمی‌ترین بناهای این شهر بوده که در سال 1347 با معماری جالب و زیبا ساخته و شروع به فعالیت کرد. لازم به ذکر است هتل اردیبهشت رشت در سال 1395 جهت رفاه حال مسافران و افزایش سطح کیفیت خدمات بازسازی شده است.

هتل دو ستاره اردیبهشت یکی از هتل‌های ارزان رشت محسوب می‌شود. این هتل دارای 2 طبقه و 31 اتاق دو تخته، سه تخته و چهار تخته است. امکانات و خدمات هتل اردیبهشت در قیمت پایین آن مناسب و گزینه خوبی برای سفرهای مقرون به صرفه به شمار می‌روند.

آدرس هتل اردیبهشت: رشت، میدان شهدای ذهاب، جنب مخابرات.

بهترین هتل آپارتمان رشت

هتل آپارتمان ها گزینه مناسبی برای پذیرایی از تعداد زیادی از مسافران هستند. اگر قصد دارید به همراه خانواده به رشت سفر کنید، می‌توانید با اقامت شبانه در بهترین هتل آپارتمان رشت سفری فراموش نشدنی داشته باشید.

هتل آپارتمان صبوری رشت

هتل آپارتمان صبوری رشت یک هتل سه ستاره با 7 طبقه و 12 آپارتمان زیبا و تمیز دارد که در سال 1394 افتتاح گردیده است. این اقامتگاه در نزدیکی مرکز شهر و پارک سبزه میدان، تالار شهر، موزه رشت و ... قرار دارد.

هتل آپارتمان 3 ستاره صبوری دارای واحدهای اقامتی متنوعی شامل آپارتمان‌های دو تخته، سه خوابه و یک خوابه 55 و 65 متری 3، 4 و 5 نفره با امکانات کامل و با کیفیت است. برای اقامتی راحت و سفری خاطره انگیز می‌توانید هتل آپارتمان صبوری رشت را رزرو کنید.

آدرس هتل آپارتمان صبوری: رشت، خیابان رسالت، ایستگاه خطیبی، پارک وور هیت گلستانی.

هتل آپارتمان نرگس رشت

خوابگاه دانشجویی نرگس به عنوان هتل آپارتمان در ایام نوروز و تابستان به مسافران خدمات ارائه می دهد. این هتل به‌عنوان یکی از بهترین هتل‌های آپارتمان رشت شناخته می‌شود. هتل آپارتمان نرگس دارای 60 واحد اقامتی تمیز و مناسب در 5 طبقه برای میهمانان و مسافران با تعداد زیاد است.

هتل آپارتمان نرگس رشت با قیمت‌های مناسب و امکانات و خدمات خوب به مکان‌های معروف شهر مانند آرامگاه میرزا کوچوک خان، کاخ کلاه فرنگی، خیابان پاسارگاد و ... نزدیک است.

آدرس هتل آپارتمان نرگس: رشت، بلوار لاکان، کوچه شهید رجایی، نرسیده به دانشگاه آزاد اسلامی، شعبه رشت.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس