موافقت اعضای کمیسیون آموزش مجلس با صلاحیت «صحرایی»

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: اعضای این کمیسیون با ۵۳ درصد آرا با صلاحیت و برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش موافقت کردند.

به گزارش مشرق، رضا حاجی پور در تشریح نشست امروز (یکشنبه ۷ خرداد) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس که به بررسی صلاحیت، سوابق و برنامه‌های پیشنهادی رضا مراد صحرایی وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش اختصاص داشت، گفت: در نشست امروز، اعضای کمیسیون پس از استماع سوابق مدیریتی و برنامه‌های رضا مرادصحرایی گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش، دغدغه‌ها و مسائل حوزه آموزش و پرورش را از دیدگاه خود بیان کردند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی افزود: در ادامه این نشست، به چالش‌ها، ضرورت‌ها و برنامه‌های آموزش و پرورش اشاره و موضوعات مهمی همچون رتبه‌بندی معلمان، وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان، تعیین تکلیف مدارس غیرانتفاعی و پرداخت مطالبات فرهنگیان بحث شد که رضا مرادصحرایی به دغدغه‌ها و مسائل مطرح شده در نشست امروز پاسخ داد.

وی اضافه کرد: در نهایت اعضای کمیسیون پس از جمع بندی صورت گرفته از مباحث مطرح شده از سوی گزینه پیشنهادی، نسبت به صلاحیت، سوابق و برنامه‌های وی رأی دادند که اعضای کمیسیون با ۵۳ درصد آرا با صلاحیت، سوابق و برنامه‌های پیشنهادی رضا مراد صحرایی وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش موافقت کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس