چ

رییس هیات مدیره ایران خودرو دیزل بر برنامه ریزی برای تحقق اهداف تولید و افزایش سهم بازار این شرکت تاکید کرد.

ایکوپرس- سیداحمد میررفیع در نشست با خبرنگاران حوزه بورس و بازار سرمایه با اشاره به روند رو به رشد تولید و به موازات آن رشد ارزش حقوقی ایران خودرو دیزل، اعلام کرد: این شرکت با بیش از ۴۶ هزار میلیارد تومان ارزش سهام، توانسته تاثیر به‌سزایی در حوزه اقتصادی و بورس کشور داشته باشد.

وی با اشاره به رشد ۹۰ درصدی تولید در گروه صنعتی ایران خودرو دیزل در دو ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ابراز امیدواری کرد، با برطرف شدن موانع تولید، شاهد تحقق برنامه تولید ۳۹ هزار دستگاهی این شرکت در سال جاری باشیم.

میررفیع با اشاره به توانمندی‌های شرکت ایران خودرو دیزل در حوزه تولید و همچنین افزایش چشم گیر فروش در این شرکت خاطرنشان کرد: ایران خودرو دیزل هم‌اکنون ۳۲ درصد بازار را در اختیار دارد و توانسته با بیش از ۵۰ درصد داخلی‌سازی محصولات، ارزبری کم تری نسبت به محصولات رقبا داشته باشد  و با معرفی و عرضه محصولات جدید در سال جاری به دنبال ادامه افزایش سهم بازار خود هستیم.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از فناوری روز دنیا در تولید محصولات جدید، این نوید را داد که نسل جدید محصولات ایران خودرو دیزل در راه است و در سال جاری شاهد رونمایی از این محصولات خواهیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس