کد خبر 1494451
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۹

به گزارش مشرق، علیرضا تقوی نیا، تحلیلگر در توئیتی نوشت:

استراتژی آمریکا ایجاد جنگ بین ایران و طالبان است.

باید به استراتژی او حمله کرد و با یک سلسله اقدامات ترکیبی طالبان را مهار نمود نه این که جنگ راه انداخت.

در نبرد استراتژی ها در اکثر مواقع نباید به دشمن حمله شود بلکه باید استراتژی او را ناکام گذاشت.

ایران پخته عمل کرده و می کند.

استراتژی آمریکا ایجاد جنگ بین ایران و طالبان است

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • ارش IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    0 0
    ما هم استراتژی نابودی امریکا و اسرائیل و اروپا را داریم
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    1 0
    مهم ترین کار اینه که طالبان را به عنوان یک گروه تندرو خطرناک نام برده شده و دولت امارت اسلامی به طور رسمی برای ایران به رسمیت شناخته نشود.
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    2 0
    ایران تو زمینه برجام هم باید پخته عمل میکرد، اما یه عده عقب مونده سفارت آتیش زدن و گریبان دریدند که عزت ما پایمال شده، الان به ما توهین نشده؟ اونجا حرف از جنگ و تمامیت ارضی هم نبود، فقط نان دلواپسان آجر میشد.
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    2 0
    چرا سالها مقابل غرب و آمریکا پخته عمل نکردید؟ چون نون تو مرگ بر آمریکا بود، وگرنه طالبان هم تعدی کرده به حقوقمون، حقابه نمیده، به مرزمون حمله کرده، توهین و تمسخر هم که جای خود.
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    2 0
    خداوکیلی مشرق خودتون میفهمین چی میگین؟! پارسال میگفتین آمریکا از افغانستان فرار کرد و داستان شکست مفتضحانه... الان میگین آمریکا باهدف جنگ بین ایران و افغانستان عقب نشینی کرده. بابا خداوکیلی این تحلیل های آبدوغ خیاری رو چاپ نکنین.
  • DK ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    3 0
    البته مجبوری برای وحشتی که وجودت رو از برخورد با طالبان گرفته را با یک سناریو رفع و رجوع کنی
  • FR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    0 0
    اگر قرار بود ایران فریب استراتژی امریکا را بخورد که افتضاح فرار امریکا از خود افغانستان رقم نمیخورد
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    6 0
    باشه نجنگید. استراتژیست های متفکر، به جاش از تشنگی بمیرید😎😎😎 من یک نژادپرستم. به عنوان یک نژادپرست میگم. حداقل مهاجرهای افغانی داخل ایران را بفرستید در افغانستان آب بخورند .بخصوص حالا که امنیت طالبانی هم برقرار شده/ بچه شما که کشته نشده لب مرز؛ شما که از تشنگی پوست لب تان خشک نمی شود، گوسفندان تان نمی میرند. زمین های تان خشک و لم یزرع نمی شوند. خبر کشته شدن بچه های تان را در لب مرز به شما نمی دهند.... شما استراتژییییییستیییید
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    2 0
    بی عرضگی خودتون با اینچیزا حل نکنید . ههه
  • ج د ا IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    0 2
    آره چنتا از دوستان اصلاح طلب من هم همینجوری شتابزده و وحشتزده در مورد جنگ با طالبان توهمات دارند... و چرت و پرت میگویند... اینها فقط گوششان به رسانه های اصلاح طلب و دهانشان بازگو کننده همان مطالب منحرف است
  • محرم IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    0 0
    جریان غربگرای اصلاحات هم مانند رضا ربع پهلویو اربابشان آمریکا به دنبال ایجاد جنگ با افغانستان است .اینان عواطف مردم را تحریک می کنند .برخی که نه بصیرت دینی ونه بینش و بصیرت سیاسی دارند هم خواهان حمله ایران به خاک افغانستان هستند البته بر کسی تروریستی بودن طالبان پوشیده نیست وبینش در ست سیاسی حکم می کند به موقع وبا درایت با این تروریست ها برخورد کرد نه با احساس بلکه با عقل .
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    4 0
    شما درمقابل چهارتا شیخ پشمک شپشو استراتژی دارید مقابل آمریکا وغرب چرا از این استراتژی بهره نمی گیرید چرا کشور دچار اینهمه خسارت کرده اید چرا نوکری روسیه وچین پذیرفته اید اما حاضر به گفتگو با آمریکا نیستید از ما که گذشت بخدا همین براداران طالب شما یک استراتژی نشونتون بدن
    • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
      1 0
      کسی نوکر کسی نشده ما با روسیه و چین روابط محترمانه داریم.آمریکا هم دست از زیاده خواهی برداره باهاش مشکلی نداریم.آمریکلست که به صورت زورگویانه خواستار خلع سلاح ایران و تعطیلی صنعت هسته ای و ...هست و ما رو تحریم کرده روسیه و چین که تحریم نکردن.غربی ها دست از رویکرد استعماری بردارن ما مشکلی نداریم‌.
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    2 0
    قبلاً میگفتید آمریکا از افغانستان فرار کرد ، الان شده آمریکا افغانستان و تحویل طالبان داد برا مقابله با ایران !! :)) اخبار و تحلیلی داشتید که تا الان برعکس نشده باشه ؟! مشکلتون اینه که هنوز نفهمیدید آمریکا چیه و کجاست ! چین ام همه جا بی طرفی اعلام میکنه حتی اگر مخالف آمریکا باشه نظرش...چون اون طعم نابودی و به دست غرب چشیده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس