کد خبر 1494489
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۴
حوادث

دختر دانش‌آموز که با وعده شیطانی پسر جوان باردار شده بود مقابل قضات ایستاد و مدعی شد این پسر مرا با وعده ازدواج فریب داده است او باید با من ازدواج کند.

به گزارش مشرق، رسیدگی به این پرونده از هفته گذشته با شکایت دختر جوانی در یکی ازمحله‌های کرج شروع شد.

محاکمه یک ابلیس

فرزانه سال سوم دبیرستان است. او تازه همین چند روز پیش وارد ۱۷ سالگی شده است. او روی نیمکت داخل سالن دادگاه کنار مادرش نشسته و رنگ بر رخسار ندارد. عقربه‌های سنگین ساعت که چند دقیقه گذشت پسر جوانی با لباس راه راه آبی وارد راهرو شد هنوز وارد شعبه نشده بود که فرزانه او را دید و با نگاهی خشم‌آلود دستش را آماده کرده بود تا سیلی محکمی به سیامک بزند اما مأمور بدرقه اجازه نداد. منشی دادگاه شاکی پرونده را از پشت میزش صدا زد و فرزانه به همراه مادرش وارد جلسه دادگاه شد.

سکوت سنگینی در جلسه حاکم شده بود و هنوز از شروع جلسه خبری نبود رئیس دادگاه از پشت عینک‌اش در حالی که اوراق دادخواست پرونده را می‌خواند سرش را به نشانه تأسف تکان می‌داد چند دقیقه بعد فرزانه را صدا زد تا به‌عنوان شاکی پرونده در جایگاه بایستد آنگاه از وی خواست شکایت خود را مطرح کند.

فریب در راه مدرسه

فرزانه با مکث چندثانیه‌ای درحالی که سرش پایین بود با صدایی گرفته دستش را به سمت متهم نشانه گرفت و مدعی شد این آقا زندگی‌ام را نابود کرد او با فریب ونیرنگ من را به خانه‌اش برد و به‌ زور با من رابطه برقرار کرد و بعد قول داد که با من ازدواج می‌کند. بعد از چند ماه از او خبری نبود در حالی که من بدون اینکه خودم بدانم باردار شده بودم و این ماجرا باعث شد از سوی خانواده‌ام مورد تحقیر قرار بگیرم و دیگر نتوانم مدرسه بروم تا جایی که تصمیم گرفته بودم خودکشی کنم.

دختر نوجوان ادامه داد: آقای قاضی قبول دارم اشتباه بزرگی مرتکب شدم اما این آقا مرا فریب داده است همه پیام‌های او در پرونده موجود است.

فرزانه به دادرسان دادگاه گفت:من ۸ماه پیش وقتی که از مدرسه به خانه می‌رفتم این پسر جلوی مرا گرفت و شماره تماس‌اش را به من داد از وقتی با او دوست شدم سرنوشت من سیاه شد او مرا فریب داد و با این ترفند که قصد ازدواج با من را دارد با من رابطه دوستی برقرار کرد.

قاضی پرسید آیا خانواده‌ات از این ماجرا خبر داشتند؟!

فرزانه جواب داد: نه هرگز ،چون خانواده من مخالف دوستی با جنس مخالف هستند و من همیشه می‌ترسیدم این ماجرا فاش شود چند وقتی گذشت و بعد ماجراهایی در خانه‌مان اتفاق افتاد که من به شدت افسرده شده بودم.

از درگیری‌های پدر و مادرم خسته شده بودم آنها قرار بود ازهم جدا شوند این ماجراها باعث شد من ناخواسته به این پسر که خودش را سیامک معرفی کرده بود پناه ببرم. سیامک آنقدر به من محبت کرد که من دلباخته او شدم تا اینکه یک روز از من خواست به خانه‌شان بروم من از مدرسه که برگشتم او سراغم آمد و با موتورش به خانه‌اش رفتیم. اولش او گفته بود که مادرش درخانه است اما بعد که وارد خانه شدیم کسی در خانه نبود بعد او از من درخواست رابطه کرد من اصلاً نمی‌خواستم ولی او با تهدید اینکه همه پیام‌هایم را به خانواده‌ام نشان می‌دهد و آبرویم را می‌برد به زور با من رابطه برقرار کرد بعد از این ماجرا که من به شدت افسرده شده بودم بیمار شدم و دائماً دچار حالت تهوع بودم تا اینکه بعد از چند ماه متوجه شدم شکم‌ام بزرگ شده تازه بعد از دکتر رفتن بود که متوجه شدم باردارم و دنیا روی سرم خراب شد مادرم قضیه را فهمید و دیگر نمی‌دانستم چه کار کنم!

وقتی ماجرا را به سیامک گفتم او زیر بار نرفت و بعد گوشی‌اش را خاموش کرد. من ماندم و موجودی که در رحم‌ام بود حالا آمده‌ام از این آقا شکایت کنم. او به زور با من رابطه برقرار کرد و به من قول ازدواج داده بود ولی زیر تمام حرف‌هایش زده است.

آزمایش دی‌ان‌ای

رئیس دادگاه از متهم خواست پشت میز محاکمه بایستد سپس گفت: شما متهم هستید به ارتباط نامشروع آیا قبول داری؟ متهم درحالی که صدایش می‌لرزید مدعی شد من قبول دارم با این دختر دوست شدم اما اگر رابطه‌ای برقرار شده با خواست خودش بوده است و از کجا معلوم جنینی که او مدعی است، حاصل رابطه من با او باشد.

به‌دنبال اظهارات متهم شاکی پرونده از جایش بلند شد و گفت: حاشا به مرام ات این همه به من وعده دادی همه‌اش دروغ بود! سپس رئیس دادگاه برای اینکه ادعای شاکی ثابت شود دستور داد بعد از تولد فرزند ناخوانده با آزمایش دی‌ان‌ای مشخص شود که این فرزند برای متهم است یا نه....

آنگاه ختم جلسه اعلام شد و رسیدگی به این پرونده تا جواب آزمایش دی‌ان‌ای به زمان دیگری موکول شد.

نظر کارشناس

قاضی فلاحی رئیس شعبه یکم دادگاه کیفری درباره چنین پرونده‌هایی گفت: متأسفانه بخش بزرگی از چنین رابطه‌های نامتعارف و نامشروع حاصل عدم روابط درست و صمیمانه در خانواده است. عدم مهارت در ایجاد رابطه دوستانه با دختران و پسران آنها را به سمت رابطه دوستی‌های نافرجام سوق خواهد داد. دختران زیادی هستند که صرفاً به خاطر وعده ازدواج اسیر دسیسه شیطانی پسران می‌شوند که سرانجام ناخوشایندی به‌دنبال دارد.

خواسته‌های شیطانی با وعده‌های ازدواج به هیچ عنوان سازگاری ندارد. بنابراین به دختران نوجوان و جوان توصیه می‌شود فریب این وعده‌ها را نخورند، چرا که در نهایت آنها هستند که متضرر خواهند شد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 32
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • تک سوار IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    6 2
    خب با اختیار خودش پا گذاشته اونجا. خود دختر هم مقصره.
    • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
      0 0
      رابطه بالای سن قانونی با زیر سن قانونی را بدون اذن والدین جرم اعلام کنید خیلی از کشورها این قانون را دارند انی که زیر سن قانونی است خیلی چیزها را نمی داند و به سادگی توسط یک فرد بالای سن قانونی فریب می خورد
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    1 0
    دختر دانش‌آموز که با وعده شیطانی پسر جوان باردار شده بود.../// هههه.دخترای هالوی بیدین. این پسرا فقط دنبال گوشت تن تون هستن نه ازدواج. افتاد یا واضح تر بگم گاگولای کافه نشین؟
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    0 1
    تف به ذات کثافت اون پتیاره بیشرف (مصی بوگندو). اینا دست پخت توی هرزه کثافته. اون دنیا چجوری جواب میدی آشغال؟ #زن_ژندگی_عشق و حال!
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    1 10
    این چیزا تو آمریکا عادی یه. یه خرده آوانگارد و پیشرفته باشین!
    • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
      1 0
      برو بابا حالت خوش نیست اونگارد باشن توی تجاوز و تولید فرزند نامشروع و انداختنش به جان جامعه بدبخت شما میدونید همین کودکانه نامشروع بعدها مصیبت میشن برای جامعه مجرمان خطرناک تبهکاران و دزدان حرفه ایی قاتلان زنجیره ایی و سلاخ ها و آدمکش ها و گنگسترهای امریکا اکثریت همون کودکان نامشروع رها شده و بی نام و نشان هستن که به بی خانمانی و تشکیل باندهای خطرناک فساد دست میزنند و هر روز هم اخبار قتل و غارت و تجاوزشون منتشر میشه شما تو اقتصاد و صنعت اونگارد باش نمی خواد تو بدبختی اونگارد کنی ملت رو!
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    1 0
    منم دوست زیاد داشتم. ولی وقتی بخوام ازدواج کنم میرم سراغ یه دختر نجیب آفتاب مهتاب ندیده. ماجرای ازدواج با دوستی فرق می کنه. برا ازدواج آدم میره دنبال یه آدم حسابی از یه خونواده خوب. ولی برای دوستی همین «دخترای دم دستی» خوبن دیگه. تا 11 شب تو کافه
    • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      0 0
      بدبخت خانواده ای که دختر بیچاره اش را میده به توی
  • رضا IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    7 0
    اینه همه حرف مفت است این موبیلی که شما در کنا به دست اینها دادید قبرشان را کندید
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    8 0
    قابل توجه پدر و مادرایی که آزادی به قید و شرط به بچه هاشون میدن. دوست خواهر من 16 سالشه، مادرش گاها ساعت 12 شب زنگ میزنه خونه ما که دخترم خونه شماست؟!
  • علی IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    8 1
    زن زندگی آزادی مقصر کیست؟
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    9 0
    اینگونه روابط بین دوجنس مخالف و دوستی های نامشروع طبیعتا به روابط جنسی نامشروع ختم می شود ، وعده ازدواج هم معمولا در میان نیست و کذب است
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    5 5
    رابط همیشه بوده وهست وحتی خواهد بود شرایط ازدواج را ااسان کنید اینقدر خودتان را تطهیر نکنید همچین علیه السلام نیستیم اما خیلی پررو تشریف داریم
    • جیم IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
      1 1
      خفه شو کم چرند بگو .
  • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    4 4
    این پسر از خداشم باید باشه که با این دختر خانم ازدواج کنه نه چک زده نه چونه عروس با بچه اومده به خونه
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    5 2
    ازدواج که زوری نمیشه، باید حد شرعی جاری بشه و بچه به ولیش(خانواده پدر) داده بشه.
  • یاور3 IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    1 0
    همیشه از عادی شدن حرامزادگی در ایران اسلامی می‌ترسیدم که با انقلاب جنسی زن زندگی آزادی، این بحران شدیدتر خواهد شد. به نظرم شعارشون اینه: زن؛ زنا؛ هرزگی. دختر؛ عشق و حال؛ بارداری.
    • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
      0 0
      عادی سازی نشده اصلا
  • ناشناس IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    9 1
    دختر خانم کسی که در جوانی به تو تجاوز کرده روزی هم تور را رها خواهد کرد. بچشو بنداز پیشش. بسپارش به قانون و برو دنبال یک زندگی سالم. والسلام.
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    1 0
    همین دخترا اگه یکی بهشون گفت دوست پسر بازی عیبه یک جیغ و فریاد و داد و هواری راه میندازن که مگه زندانه که مگه زنجیره شما خودتان جوانی نکردید، دنیا رو ندیدید، جامعه فرق کرده، عیب اینه دوست پسر نداشته باشی شما امل و عقب مانده ایی میخواید ما رو هم بدبخت کنی ندارید جوانی کنیم و... آن قدر منطق و فلسفه می بافن شیشه و گلدون می شکنند سر خانواده های بدبخت شر و تهدید به خودکشی جنگ اعصاب خانواده ایی که حفظ ابرو میخوان بکنند اخرشم خودکشی یا روابط خطرناک یا ازدواج پر تنش و جنگ و مخالفت و تحقیر منتهی به طلاق و بعدشم باز طلاق های مکرر تا پیری روند زندگی همینه الگو که شهره خواننده و گوگوش باشه خوب همین میشه یک لحظه غفلت یک عمر سایه شوم بدنامی و بی آبرویی عقده بدنامیشونو که ماشاءالله سر جامعه مذهبی میان تخلیه می کنند یک مشت بچه نامشروع هم میارن پرورشگاه میگن زحمتشو ملت بکشند نمیدونم بدین مجرد قطعی ها بزرگ کنند گمانم مجرد قطعی ها گناه کردن باید جور کش اینا بشن جور کش متاهل ها هم بشن اینام گل کاشتن برن دنبال عیش و نوش اصلا این کارشون قابل قبول و منصفانه نیست پسر و دختر باید مسئولیت کاری که مرتکب میشه رو قبول کنه گندی که زده خودش جمع کنه بچه رو خودش بزرگ کنه جامعه مگه جورکش بی بندبارهاست!
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    4 0
    یاد زنان و دخترهای خوش غیرت دهه شصتی بخیر! هر چند نسل خودخواه امروزی تحقیر و تمسخرشون میکنه اما اونا نماد پاکدامنی و نجابت بودن، با تای دمپایی و تای کفش همچین مردای فاسد و بد اندیش رو می شستن که از ترس پا به فرار میذاشتن ماه ها آفتابی نمی شدن اون دخترا و زن ها ؛ زن واقعی بودن دختر واقعی بودن این مردای فاسد رو خوب شناخته بودن نه نسل سست عنصر و نازپرورده دهه های بعد که با یک لیوان آب هویج و یک دونه شکلات هست و نیست خود رو به باد فنا میدن!
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    1 0
    این حالا دختر رو میخواد از سر وا کنه دادگاه هم رفته بهش کینه کرده زیر بار ازدواج نمیره بره طلاق میگیره میره یک همسر دیگه میگیره غصه زندگی رو به دلش میذاره تا دق کنه شکنجه و آزار و بدبختی برای خودش تشکیل خانواده میده نیشخند خیانت هم روی لباشه اینم یک افسرده شکست خورده که باید از طعنه روزگار اشک حسرت بریزه؛ مرد جنس خراب هیچ زنی رو خوشبخت نخواهد کرد بلکه زن خوشبخت رو بدبخت و عقده حسرتی میکنه که از امراض خطرناک روحی ناشی از روابط آزاد دختر و پسر هست!
  • رضوان IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    1 0
    سلام دختر هم مقصر بوده که رفته خونه ی پسر اما پسر معلوم خیلی آدم نامردی چه هر دوشون بدبخت شدند به نظر من باید روی پسر کار بشه که بفهمه دختر خراب نبوده حتما از اول دختر را نمی خواسته واسه هوس زودگذر می خواسته عجب پسری بوده
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    1 0
    اگه پدر دختره خر پول باشه چند ماه می فرسته کویر تبعید یا با حکم یک دست و یک پا تو مهریه برای تمام عمر در قید کاری که کرده قرارش میده تا درسی باشه برای بقیه اگر هم نه هیچی باید دختره رو بدهدش به یک پیرمردی، بی خبری از همه جایی، ساده لوحی، خلافکاری روشنفکر ادابته ای چیزی بره!
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    0 0
    اگه پدر دختره خر پول باشه چند ماه می فرسته کویر تبعید یا با حکم یک دست و یک پا تو مهریه برای تمام عمر در قید کاری که کرده قرارش میده تا درسی باشه برای بقیه اگر هم نه هیچی باید دختره رو بدهدش به یک پیرمردی، بی خبری از همه جایی، ساده لوحی، خلافکاری روشنفکر ادابته ای چیزی بره!
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    2 0
    مشرق از این خبرها مربوط به جرم و جنایت به دانش آموزان دختر این روزها زیاد کار کن
    • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      0 0
      کدوم جنایت؟
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    2 0
    وضع به کجا رسیده دختره رفته خونه پسره، بعد ادعای فریب هم داره! با پای خودت رفتی خونه طرف درسته؟ بعدشم سوم دبیرستان چه جرئتی صاحب بودی که رفتی خونه مردم؟ بی بند و باری بیشتر از این نمیشه واقعا. جامعه به کثافط کشیده شده. قاضی باید خانواده این اشخاصو مورد محاکمه قرار بده
    • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
      0 0
      یه نفر ربطی به جامعه نداره
    • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      0 0
      بله خب البته ، دختره از زیر بته عمل اومده
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    4 0
    ادعای افزایش جمعیت داریم اولش باید خانواده تشکیل شود برای تشکیل خانواده باید صداقت و امنیت باشد هرکس چه زن چه مرد به اسم ازدواج فریب و کلاهبرداری کرد باید حداقل 20 سال بندازنش زندان - ازدواج مقدس است هرکی از ان سو استفاده کند باید مجازات سخت شود
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    1 0
    خودشم میخواسته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس