کد خبر 1494611
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
۵ افسر روس بدست داعش در سوریه کشته شدند

منابع خبری از کشته شدن پنج افسر روس از جمله یک سرهنگ و زخمی شدن ۱۰ نفر دیگر از نظامیان روسیه بدست بقایای گروه تروریستی داعش در سوریه خبر دادند.

به گزارش مشرق، سایت نظامی روسی «ریبر» در کانال تلگرامی خود اعلام کرد: گروه داعش یکی از تاثیرگذارترین حملات خود را علیه گردان روسیه در سوریه انجام داد که به کشته شدن سرهنگ «اولگ پیچوستی» در شهر السخنه در ریف شرقی استان حمص سوریه منجر شد.

این سایت افزود: حادثه نیمه شب پنجشنبه ۲۶ ماه مه جاری در اطراف شهر السخنه و زمانی اتفاق افتاد که یک گروه ۱۵۰ نفری از داعش به یکی از مقرهای ارتش روسیه حمله کردند.

به نوشته ریبر، یک یگان ۴۰ نفره از نظامیان روسیه در مقر حاضر بودند و به مقابله با حمله عناصر داعش پرداختند که در جریان آن، سرهنگ اونگ پیچوستی به همراه چهار افسر دیگر کشته و ۱۰ نفر دیگر زخمی شدند و یک روز بعد از این حمله، نیروی هوایی روسیه مواضع داعش را به طور گسترده بمباران کرد.

بقایای گروه تروریستی داعش در بخش های دور افتاده در منطقه صحرای سوریه حضور دارند و هر از چند گاهی به مواضع ارتش سوریه یا غیرنظامیان سوری حمله می کنند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ح IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    0 0
    جالبه داعش یه حمله هم به آمریکایی ها نمیکنه فقط به روس ها حمله میکنه!! خودتان پرتقال فروش را پیدا کنید!!
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    0 0
    البته داعش که نه درحقیقت خود آمریکای نجس و خبیث و قطعا اون عن گلیس ولد حرام و موذی با پشتیبانی اطلاعاتی و لجستیکی قوی پشت ماجرا بودن و لا غیر. واقعا جای خالیه محبوب ترین و محجوب ترین و رشید ترین و شجاع ترین سردار موحد و عزیز دوران که شمشیر ذوالفقار بود بر سر این حرامیان داعشی و اربابان رذلشان یعنی سردار سلیمانی مظلوم و شهید به روشنی محسوس هست. لعنت خدا و همه شهدا و انبیا و صالحان خدا بر آوران و عاملان و مجریان و حامیان و راضیان ترور آن بزرگوار بی ادعا و نجیب و پاک. روحشان شاد.
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    0 0
    داعش با هدایت سازمان سیا این حمله را انجام داده اند تا روسیه را در جبهه سوریه تحت فشار قرار دهند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس