کد خبر 1494640
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
شکست حسین‌پور و پوراسماعیل مقابل ایتالیایی ها/ روز تلخ تکواندو ایران در مسابقات جهانی

علیرضا حسین‌پور و زهرا پوراسماعیل با شکست مقابل نمایندگان ایتالیا از گردونه رقابت های قهرمانی جهان کنار رفتند.

به گزارش مشرق، بیست و ششمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان از دوشنبه هشتم خرداد در سالن ۲۵ هزار نفری «کریستال» شهر باکو به میزبانی کشور جمهوری آذربایجان آغاز شد و تا ۱۴ همین ماه ادامه دارد. ۹۴۹ تکواندوکار در ۱۶ وزن (۸ وزن بانوان و ۸ وزن مردان) در این رویداد مهم به میدان می‌روند.

امروز سه‌شنبه، نمایندگان وزن‌های منهای ۶۷ و منهای ۷۳ کیلوگرم بانوان و منهای ۵۸ کیلوگرم مردان مبارزه می‌کنند که زینب اسماعیلی و زهرا پوراسماعیل در بخش بانوان و علیرضا حسین پور در بخش مردان، هوگوپوشان کشورمان بودند که هر سه نفر شکست خورده و حذف شدند تا تکواندو ایران روز تلخی در باکو داشته باشد.

علیرضا حسین‌پور در وزن منهای ۵۸ کیلوگرم مردان که ۷۱ تکواندوکار حضور دارند، ابتاد برابر پیزارو از شیلی در ۲ راند به برتری رسید. حسین‌پور در ادامه به مصاف ویتو دلاکویلا دارنده طلای المپیک توکیو و قهرمان ۲۰۲۲ جهان از ایتالیا رفت و با وجود تلاش فراوان، شیاپچانگ را با شکست ترک کرد و به کار خود پایان داد.

در وزن منهای ۷۳ کیلوگرم بانوان، زهرا پوراسماعیل در نخستین مبارزه اش برابر سمیراگلیا از ایتالیا قرار گرفت و در حالیکه راند نخست را برنده شده بود در ۲ راند بعدی، شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

پیش از این، در وزن منهای ۶۷ بانوان زینب اسماعیلی در همان گام نخست مقابل سوبیر جونووا از ازبکستان‌ در دو راند متوالی شکست خورد و به کار خود پایان داد.

روز گذشته و در آغاز این رقابت ها، متین رضایی تکواندوکار ۱۸ ساله کشورمان که در اخرین لحظات جاگزین دانیال بزرگی شده بود به مدال برنز رسید و تینا مدانلو حذف شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    1 0
    اینا هم مثل فوتبالیست هامون فقط مصرف داخلی دارن!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس