کد خبر 1494643
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
مرادی: قضاوت داوران با امکانات ضعیف عالی بوده است

ناظر دربی ۱۰۱ گفت: داوران ما با این امکانات ضعیفی که دارند خیلی عالی کار می کنند.

به گزارش مشرق، جلال مرادی در حاشیه جلسه هماهنگی برگزاری دربی ۱۰۱ در خصوص سخت گیری‌ها برای مسابقه فردا اظهار داشت: ما قانون را اجرا می‌کنیم و سخت گیری نیست. هرچیزی که قانون گفته و از ما خواسته اند را اجرا می کنیم و چیزی از خودمان نداریم.

وی ادامه داد: باید مسابقات خودمان را با رقابت هایی که AFC برگزار می کند را مقایسه کنید، آیا آنها اجازه می دهند که هرکسی هرجای زمین دلش خواست بایستد؟ ما می‌خواهیم به سمتی برویم که مسابقات با نظم برگزار شود.

ناظر بازی دربی ۱۰۱ در مورد اینکه در بازی نساجی و پرسپولیس چند بازیگر وارد زمین شدند، گفت: من کاری به آن بازی ندارم. من که مسئول برگزاری بازی هستم یک وظیفه دارم و خبرنگار و عکاس هم یک وظیفه دارد. اگر وظایف خودمان را بدانیم هیچ وقت شاهد بی احترامی نخواهیم بود.

مرادی در مورد اینکه استقلال می‌گفت باید داور خارجی دربی را سوت بزند، عنوان کرد: باید تمام زحمات داوران با وجود کمبودهایی که دارند پوشش داده شود. کمیته داوران باید به داوران هد ست بدهند تا شرایط بهتر شود.

وی در خصوص اینکه آیا نمره قبولی در این فصل به داوران می‌دهید یا خیر، گفت: با این امکانات ضعیفی که دارند خیلی عالی کار می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس