دولت نسخه نهایی لایحه حجاب و عفاف را به مجلس تحویل داد

معاون پارلمانی رئیس جمهور در خصوص لایحه حجاب و عفاف گفت: امروز نسخه نهایی دولت تقدیم مجلس شد تا مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش مشرق، محمدحسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره ارسال متن نهایی لایحه حجاب و عفاف به مجلس گفت: امروز نسخه نهایی دولت تقدیم مجلس شد تا مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: در خصوص لایحه حجاب و عفاف ما نظر دولت را ضمیمه لایحه ارسالی قوه قضاییه به مجلس فرستادیم، البته طبیعی است نمایندگان محترم می‌توانند تغییراتی را ایجاد کنند و در نهایت آنچه تصویب شد به عنوان قانون اجرا خواهد شد.

حسینی خاطرنشان کرد: در موضوع گسترش فرهنگ عفاف و حجاب، اصل بر فعالیت‌های ایجابی است. شورای انقلاب فرهنگی مصوباتی در سال ۸۴ داشت که اگر به آنها عمل شود تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی در پایان گفت: براساس قانون قبلی موارد تخطی از رعایت حجاب همه جرم محسوب می شد و سرو کار با قوه قضاییه بود، در این لایحه مجریان هم می‌توانند در مواردی به عنوان تخلف افراد جرائم و محدودیت‌هایی در نظر بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    0 72
    گمان نمی کنم با جریمه داد نبشود در کشور حجاب برقرار کرد چون اکثر بی حجاب ها پولداران هستند و لذا پولدارهایی که حاضر به اجرای حجاب نباشند راضی میشوند به پرداخت جریمه پس بازهم بی حجابی را خواهیم دید خیلی یشتر
  • GB ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    0 67
    وای به حال دولت و مجلس اگه کم کاری بکنن! انتخابات در پیشه
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    74 1
    ی فکری به حال بازار آشفته مسکن بکنید . صاحبخانه ها همه حقوق ماهانه یک کارگر یا کارمند را برای اجاره خانه می خواهند بگیرند و ببلعند ولی نماینده های مجلس در فکر این هستند که موی زن و دختر همین کارگر یا کارمند اگر بیرون باشد چگونه مجازاتش بکنند ؟
  • ارش IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    0 73
    قانون اول اجباری شدن چادر برای خانم های 5 سال به بالا دوم مانتو عین بیحجابی هست و برخورد شود درصورت که خاننم با پوشش مانتو در هر محل کسب برود فروشنده باید بیرون کند وگرنه باید جریمه شود و در صورتی مووهای زن دیدهه شود حکم ان اعدام و حکم مانتو هم حبس باشد واینکه دولت چادر هم بدهد تا بهانه برای زنهای بیحجاب و مانتویی نباشد مانتو خودش شزوع بی حجابی وعین فساد هست مردان هم از پوشیدن شلوار جین و تی شرت منع و فروش انها ممنوع و در صورت مشاهده جریمه و حکم زندان و حتی اعدام باشد
  • یک رای یت IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    60 0
    از منظر جامعه شناسی سیاسی، پدیدار شدن و تشدید ناکارآمدی سیاست های اقتصادی و اجتماعی در هرجامعه، کنشگری اقشار جامعه را اجنتناب ناپذیر می نماید و در این راستا غالبا واکنش ها ناخودآگاه به سمت حمله به ارزش های موجود آن جامعه سوق پیدا می کند و این امر فی نفسه به معنای بی احترامی به ارزش ها نبوده و صرفا نوعی اعتراض به وضع موجود محسوب می گردد که می بایست از سوی حکمرانان مورد فهم و توجه ویژه در جهت رفع نابسامانی ها قرار گیرد.
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
      0 83
      هیچ ربطی به هم ندارن. چجوری که حمله به ارزشها در بین مرفحین بیشتر از مستضعفینه؟ دلیلش اینکه اونا دنبال بهانه بودن برای به لجن کشیدن کشور.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس