کد خبر 1494699
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
اقبالی: شانس استقلال برای قهرمانی بیشتر است/ ساپینتو باید برود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال بر این باور است که گرچه پرسپولیس به‌دنبال دوگانه است، اما باتوجه به انگیزه بیشتر استقلال، آبی‌پوشان از بخت بیشتری برای قهرمانی در جام حذفی برخوردارند.

به گزارش مشرق، مسعود اقبالی در واکنش به این سئوال که شرایط سرخابی‌های تهران در آستانه جام‌حذفی را چطور ارزیابی می‌کند، اظهار داشت: متاسفانه سطح فوتبال ما آنقدر پائین آمده که زیاد فوتبال داخلی را دنبال نمی‌کنم،. فوتبالی که ما بازی می‌کنیم پر از عیب و ایراد است و صحنه‌های ناپسند زیاد در آن دیده می‌شود که نمی‌خواهم الان در این خصوص صحبت کنم اما این ورزشی که ما به آن فوتبال می‌گوییم با آن چیزی که در دنیا اجرا می‌شود تفاوت‌های بسیاری دارد و باید قبول کنیم از سطح فوتبال مدرن دنیا خیلی عقب هستیم.

وی ادامه داد: مسایل و اتفاقات داخل و بیرون زمین را نگاه کنید. تنش، درگیری، دادوبیداد و آشوب بخشی از فوتبال ما شده و این مسایل روز به روز هم بیشتر می‌شود. مسایل بیرونی در زمین بازی تاثیرگذار و حتی در نتایج هم دخیل است،‌ اما با همه این شرایط باید گفت پرسپولیس یک جام را برده و به دنبال ارائه یک بازی زیبا و راضی کردن هواداران خود است اما استقلال برای کسب جام انگیزه مضاعفی دارد و می‌خواهد به هر شکل ممکن این قهرمانی را به دست بیاورد.

وی به حاشیه‌های تقابل دو تیم اشاره و تاکید کرد: همیشه دیدارهای این دو تیم با مشکلاتی همراه بوده است، که از قبل بازی شروع شده و ادامه‌دار خواهد بود. تنها توصیه‌ای که می‌توانم به بازیکنان کنم این است که به هیچ عنوان اجازه ندهند مسایل بیرونی و حاشیه‌های روی ذهن و روان آنها اثر منفی بگذارد چرا که در غیر این صورت نمی‌توانند بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

بیشتر بخوانید:

اقدام مشکوک مدافع استقلال قبل از دربی +عکس

این کارشناس فوتبال کشورمان در واکنش به صحبت‌هایی که درباره داور ایرانی یا خارجی مطرح شده و نظر او در این مورد چیست، گفت: این یک واقعیت است که بیشتر داوران ما یا طرفدار استقلال هستند یا پرسپولیس و این قابل کتمان نیست. اما اگر داور خود را درگیر مسایل مختلف نکرده و سعی کند با آرامش قضاوت کند، می‌توان انتظار یک بازی خوب را داشت. البته امیدوارم شاهد مسایلی نباشیم که حرف و حدیث به دنبال داشته باشد.

اقبالی در مورد شرایط نیمکت استقلال یادآور شد: اگر نیمکت آرام باشد طبیعی است که بازیکن هم با آرامش خیال بازی می‌کند اما وقتی خود نیمکت محلی برای تنش و آشوب باشد، شرایط داخل زمین معلوم است و نمی‌توان انتظار یک بازی خوب را داشت. در دنیای پیشرفته امروز و فوتبال مدرن حرفه‌ای‌ترین مربیان هم عصبانی می‌شوند،. شما رفتارهای الکس فرگوسن و پپ گواردیولا را بررسی کنید. برای یک لحظه به کنار زمین آمده و با عصبانیت موضوعی را به بازیکن خود گوشزد می‌کند، همین رفتارها را با واکنش‌هایی فردی مانند ریکاردو ساپینتو مقایسه کنید. از ابتدای بازی دادوبیداد می‌کند. با هر سوت اعتراض کرده و آرام و قرار ندارد و معلوم است این مربی به درد فوتبال نمی‌خورد. هر چند اعتقاد دارم در زمان بازی خود،‌ بازیکنی خوب بوده اما در دوران مربیگری موفق نیست و نمی‌دانم مدیریت باشگاه در او چه دیده که به دنبال تمدید قرارداد است انگار عده‌ای تنش و درگیری را دوست دارند!

فینال جام حذفی باشگاه‌های کشور، عصر فردا از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    2 0
    :آخی.........
  • Omid IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    0 0
    اشکان خورشیدی داوری است که به راحتی برای استقلال پنالتی گرفته است و پرسپولیسی ها این داور تعیین شده توسط استقلالی ها را محکوم می کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس