بورس ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ کدام سو می رود/ تک سهم‌ها را بررسی کنید

پیش بینی می شود در معاملات روز چهارشنبه تک سهام هایی که موج اصلاحی خود را پایان دادند با تقاضا مواجه شوند.

به گزارش مشرق، بازار روز سه شنبه را می‌توان رفتاری مشابه با روز دوشنبه دانست و هرچند نسبتاً با سبز پوشی بازار همراه بودیم ولی با ارزش معاملات خرد در محدوده ۱۰ هزار میلیارد تومان همراه بودیم که صرفاً برای جابجایی کلیت بازار مساعد نیست و با توجه به اندک خریداران بازار صرفاً با تک سهم‌های صف خریدی و اکثریت متعادل مثبت به کاربازار پایان دادیم.

علی فراقی کارشناس بازار سرمایه درباره پیش بینی بازار روز چهارشنبه گفت: رفتاری که می‌توان برای بازار روز چهارشنبه انتظار داشت تکرار همین رفتار معاملاتی روز سه شنبه است هرچند کم کم به یک سری از نقاط مقاومتی ضعیف بازار خواهیم رسید که در صورت رشد ارزش و حجم معاملات نسبت به روز دوشنبه و سه شنبه امکان چرخش بازار به سمت عرضه و افزایش تعداد نمادهای منفی وجود خواهد داشت.

فراقی افزود: اگر حجم معاملات همچنان کم باشد می‌توان وضعیت قرمز و نوسانی را برای بورس ترسیم کرد. هرچند تک سهم‌هایی که در این مدت یکماهه تقریباً موج اصلاحی خود را تکمیل کرده اند می‌توانند جدا از رفتار بازار به خوبی به سمت بالا حرکت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • قمار باز IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    0 0
    فردا بازار قرمزه!اول صبح شاید یکم سبز باشه ولی رو به منفی میره!این تحلیل شخصی بوده و مسولیت خرید و فروش بر عهده خود سرمایه گذار میباشد!و در پایان لطفن تحلیل هاتون هفتگی و آخر هفته باشه .با تشکر از علی فراقی .
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    1 0
    آها چون داروگر هم مثل خیلی صنایع دیگه از شدت داغونی اقتصاد زمین خورد قطع و یقین شاخص باید جفتک اندازی رو شروع کنه و شارپی اول 3 میلیون واحد رو رد کنه بعد 4 میلیون واحد اونم با صف چند کیلومتری فروش و میلیاردها سهامی که به ترشی افتادن خخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس